July 1, 200619 yr Ik heb een button gemaakt voor mijn site, en dit is het resultaat: Rate's please. En het efect van de zwarte randjes is een beetje mislukt, maar geeft een fijner gevoel vind ik. Edit: banner bijgevoegd Edited July 8, 200619 yr by Follow
July 3, 200619 yr Die button is eigenlijk toch een Affilitie ? Das dus voor reclame. Op andere sites , soort buttons , ja. :clown Maja , het is mooi. Goed simpel gehouden , dat is goed bij een button en banner. 8/10
Ik heb een button gemaakt voor mijn site, en dit is het resultaat:
Rate's please. En het efect van de zwarte randjes is een beetje mislukt, maar geeft een fijner gevoel vind ik.
Edit: banner bijgevoegd
Edited by Follow