July 2, 200619 yr Is er net zoals bij san andreas, een site waar alle savegames van vice city opstaan? Mvg, san_andreas
July 2, 200619 yr Ja die is er ook voor San Andreas, de site vind je hier. Als ik me niet vergis zijn deze savegame's wel voor Versie 1, ik weet niet welke versie jij hebt maar waarschijnlijk doen ze het wel. Zo niet bekijk dit topic even. Je moet de savegame gewoon in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files plaatsen, wat je wel weet denk ik. EDIT: Sorry heb ik verkeerd gelezen, er is wel een site waar alle savegame's van GTA III, VC en SA opstaan, namelijk deze site, maar jammer genoeg is deze nu offline wegens onderhoud. Ik zal even kijken dat er nog meer site's zijn. Edited July 2, 200619 yr by Typhoon
July 2, 200619 yr Author Ja die is er ook voor San Andreas, de site vind je hier. Als ik me niet vergis zijn deze savegame's wel voor Versie 1, ik weet niet welke versie jij hebt maar waarschijnlijk doen ze het wel. Zo niet bekijk dit topic even. Je moet de savegame gewoon in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files plaatsen, wat je wel weet denk ik. Kan een mod dit verplaatsen naar het GTA San Andreas Savegame aanvraag forum? Waarschijnlijk heb je mijn vraag niet helemaal goed begrepen. Ik vroeg of er net zoals san andreas... Ook een site is waar alle savegames van Vice City opstaan.
July 2, 200619 yr Ik denk zelf niet dat er een soort site is zoals deze site, maar dan voor 'Vice City'. Veel Fansites hebben wel de 100% save-game kijk ook eens op GTAGames. Je moet alleen wel ingelogd zijn, als dat niet lukt moet je het even zeggen, want dan zal ik hem uploaden en gereed maken. Je kan natuurlijk ook kijken in de 'Official ViceCity Save-game', ik denk dat je daar wel wat tussen kan vinden, veel succes en als je mischien ergens vast zit in een missie wil ik je wel helpen. Je plaatst de save-games in deze map: Deze Computer > Mijn Documenten > GTA Vice City User Files --- Als er nog vragen zijn hoor ik het graag. Edited July 2, 200619 yr by SummerBase
July 2, 200619 yr Author De pc loopt vast bij demolitionman. Omdat ik dat helicoptertje heb verwisseld met een carmod. Dus daar wil ik f voorbij Edited July 2, 200619 yr by san_andreas
July 2, 200619 yr De pc loopt vast bij demolitionman. Omdat ik dat helicoptertje heb verwisseld met een carmod. Dus daar wil ik f voorbij Het is inderdaad niet erg slim om een RC helicoptertje te verwisselen met een carmod. Wat je nu kan doen is, het spel opnieuw instaleren, waardoor alle bestanden weer orgineel zijn, en dus de mods verwijderd worden. Je kan ook de betreffende .Dff en .Txd files in dit topic aanvragen. Je kan ook nog je savegame hier plaatsen, waardoor iemand anders hem haalt, bij hem zal het spel niet crashen omdat hij die mod niet geinstaleerd heeft. Nog even een tip, voordat je gaat modden kan je het beste een Back-Up van je GTA maken, als het spel vastloopt of crash door een mod heb je altijd het orgineel nog, hierdoor hoef je je GTA niet steeds opnieuw te instaleren
July 2, 200619 yr ===>HIER<=== staan alle savegames van Vice City. Aanleiding voor deze site is de Official Vice City Savegame topic, waar leden van dit forum samen hebben meegewerkt om alle Vice City missies uit te spelen..... Succes! EDIT: Ik zie net dat niet alle missies erop staan helaas.. Maar misschien kan het toch nog wat voor je betekenen..... Edited July 2, 200619 yr by RonaldVC
Is er net zoals bij san andreas, een site waar alle savegames van vice city opstaan?
Mvg, san_andreas