Jump to content
Geplaatst:
comment_39220

ja, ik geloofde er geen snars van maar nu moet ik toe geven, ik heb het klein blaadje van bartsmit net binnen gekregen en daar staat echt met grote letters release 28okt :D dus ik haal hem over 3 dagen bij ons vlakbij de stad!! :D B) .

het verbaast me echt :o :o .

• Reacties 123
  • Bezichtigingen 7.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_39368
ik heb ff bij e-plaza bij mij in de buurt gevraagd,ik krijg SA de 28e mee

is dat nou voor de mensen die hem hebben ge-preorderd hebben dat ze hem op 28okt toch verkopen? of mag ik er gewoon s`morgens daar gaan staan en dan ook gewoon kopen :unsure: .ik hoop het :(:( zal wel anders zouden ze dat niet op een blad zetten van 28okt release :D .

nope voor iedereen mate ik heb hem ook niet ge pre orded :D

maar ik ken die gozer die daar werkt het is een vader van een goede vriend dus hehehe

Geplaatst:
  • Auteur
comment_39369
nope voor iedereen mate ik heb hem ook niet ge pre orded :D

maar ik ken die gozer die daar werkt het is een vader van een goede vriend dus hehehe

ok bedankt, maar ze liggen dus s`morgens voor openings tijd in de vakken :D ?. haha ik vuur naar de rekken toe als ik die box in me hand heb oooh man ben ik in de hemel :lol: .

Geplaatst:
comment_39371
nope voor iedereen mate ik heb hem ook niet ge pre orded  :D

ok bedankt, maar ze liggen dus s`morgens voor openings tijd in de vakken :D ?. haha ik vuur naar de rekken toe als ik die box in me hand heb oooh man ben ik in de hemel :lol: .

volgens die ene medewerker krijgen ze donderdag binnen en dan mogen ze het verkopen

:D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_39378
volgens die ene medewerker krijgen ze donderdag binnen en dan mogen ze het verkopen

:D

ja ok maar , ik hoop niet s`middags, ik hoop dat ze in de rekken liggen als bartsmit open gaat :D .

Geplaatst:
comment_39396
Ze zei wel tegen mij:"Ik kan je reserveren, dan kan je hem donderdag halen"

Da's knap, want bij BS zeggen ze allemaal problemen te krijgen met het hoofdkantoor. Welke plaats bezoek jij Bart Smit dan?

Dordrecht ;)

Me 2 ik ga ook in Dordrecht bestellen bij me oma en daar is hij ook donderdag lang leven Bart Smit

Wat zou joriz nou met de countdown doen?

Bewerkt: door petersmurfje

Geplaatst:
  • Auteur
comment_39403
denk het niet hoor hij zie kom rond 11 uur dan is de vracht binnen maar ja het verschilt per winkel he maar ik denk ECHT niet Sóchtend mate B)

aaa schit, ja dan sta ik maar de hele dag te w8en :lol: , nee maar ja hoelaat zouden ze hem gaan verkopen ik weeet het niet iemand een idee! :lol: .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_39408
Wat dacht je ervan als de winkel open gaat dat ze hem dan gaan verkopen SLIM!

ja jij zegt het weer anders, ja bedoel je nou 29okt of de 28 okt ik heb het over de 28okt he bartsmit :unsure: :rolleyes: .

Geplaatst:
comment_39412

Aaagghhh... dit is zenuw slopend.. :blink:

Is het nou officieel dat ie donderdag te koop is of niet ?!

Nou jah ik zie wel ik ga gewoon do vast kijken of ie al ergens ligt ... kan ik meteen een ps2 halen.... want die heb ik nog niet wahahahaha... :lol:

Geplaatst:
comment_39414

Nou jah ik zie wel ik ga gewoon do vast kijken of ie al ergens ligt ... kan ik meteen een ps2 halen.... want die heb ik nog niet wahahahaha... :lol:

wel aan het eind van de middag gaan ofzo want als je om 9 uur al voor de deur staat weet ik zeker dat ze hem nog niet hebben.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_39415

wel aan het eind van de middag gaan ofzo want als je om 9 uur al voor de deur staat weet ik zeker dat ze hem nog niet hebben.

jah, dat denk ik ook heb ik trouwens toch wel meer van gehoort want dan leggen ze het in de winkel voor vridag ook al vast maar als ik rond unuur of 4 ga dat zal wel goed zijn niet? :D

Geplaatst:
comment_39416

het is een wonder misschien een dag eerder uit :kickass:

ik ga vandaag even langs de winkels kijken wat hun zeggen

en dan donderdag voor de zekerheid vroeg naar de winkels

en anders tot vrijdag w88 B)

maar het zou perfect zijn als gta sa donderdag ochtend al in de schappen licht :D

zeker na de nieuwe info etc... op gamespot CHECK IT OUT NOW!!!!!!!! :puh:

Bewerkt: door tupac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.