Jump to content
Geplaatst:
comment_39248

2-Player Mode

Vraag: Kun je in San Andreas met z'n Tweeën spelen? Zoiets heb ik namelijk gehoord..

Je kunt in Grand Theft Auto: San Andreas met z'n Tweeën spelen, alleen niet direct vanaf het begin. Wanneer je een "Rampage" begint, heb je de keuze om met z'n Tweeën te spelen. Later, in San Fierro, krijg je de mogelijkheid om "Free-Roam" (Vrij Rondlopen) met z'n tweeën te spelen.

Vraag: Hoe werkt de 2-Player mode? Is het splitscreen?

De 2-player mode in Grand Theft Auto is niet splitscreen. Ook kun je niet allebei een andere kant op. Wanneer je een voertuig in wilt, moet Speler 1 rijden en dan kan Speler 2 schieten, en vice versa.

Vraag: Wanneer kun je voor het eerst met z'n Tweeën spelen?

Gelijk in Los Santos al. Wanneer je een rampage vindt.

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_100525

ja maar je kan er wel uit lopen B) : een van de drukt op select en......walla je bent in-gezoemd op een van de speler. Maar pas op :o als je dan te ver loopt ben je game over :( .

PS: gaat over free roam arround the city

Geplaatst:
comment_101228

maar ik had eerst iets toen was ik met 2 player en we waaren bij de dam en toen pakte ik een skimmer en toenwou mijn vriend ook instappen hij trok mij er uit en ineens kon ik onder water lopen en hij niet hoe kan da????? :huh:

Geplaatst:
comment_102660
maar ik had eerst iets toen was ik met 2 player en we waaren bij de dam en toen pakte ik een skimmer en toenwou mijn vriend ook instappen hij trok mij er uit en ineens kon ik onder water lopen en hij niet hoe kan da????? :huh:

aha, de bekende onderwaterlooptruc

niks aan te doen, gewoon niet proberen de skimmer te pakken met zn tweeen

• 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.