July 3, 200619 yr Mijn eerste echte pictuning, heb vroeger wel eens wat geprutst maar daar is nooit echt iets uitgekomen. Zal binnekort nog wel één maken. Orgineel: http://auto.mielofon.com/landrover/rangero...ge-rover_03.jpg What done? - Nieuwe kleurtje - Nieuwe DUB velgen - Gecleaned (logo's, deurgrepen) - Booskijker - Verlaagd - Ramen geblindeerd Pictuned:
July 3, 200619 yr Heel erg mooi RTS. Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. Even een vraagje hoe clean jij je handgrepen enz enz ?! 8/10 ! .Tales.
July 3, 200619 yr Goed gelukt! het achterlicht is alleen een beetje raar, een gele heb ik nog nooit gezien 8,5/10
July 3, 200619 yr Author Heel erg mooi RTS.Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. Even een vraagje hoe clean jij je handgrepen enz enz ?! 8/10 ! .Tales. Clone Stamp Tool
July 3, 200619 yr Heel erg mooi RTS.Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. idem 8.6/10 btw: wat is een pictuning??
July 3, 200619 yr Author Heel erg mooi RTS. Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. idem 8.6/10 btw: wat is een pictuning?? Het veranderen van een auto op een foto, in een bijvoorbeeld getunede auto.
July 4, 200619 yr als ik eerlijk moet zijn vind ik hem niet super. velgen goed kleur niet zo mooi , booskijkers nep cleanen aardig gelukt
July 4, 200619 yr Heel erg mooi RTS. Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. idem 8.6/10 btw: wat is een pictuning?? Het veranderen van een auto op een foto, in een bijvoorbeeld getunede auto. Dit is toch heel moeilijk, of heb je daar een programma voor ofzo?
July 4, 200619 yr Heel erg mooi RTS. Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. idem 8.6/10 btw: wat is een pictuning?? Het veranderen van een auto op een foto, in een bijvoorbeeld getunede auto. Dit is toch heel moeilijk, of heb je daar een programma voor ofzo? Kleine dingen veranderen is neit moelijk, maar het goed doen en afwerken is moelijk. Ontopic: De kleur kan nog wel, De velgen gaan er mee door. Maar de badlook nee dit kan niet vooral niet op een suv/jeep style. Mja 6,5/10 Edited July 4, 200619 yr by -supremecars-
July 4, 200619 yr Ik vind hem wel strak. Velgen zijn mooi geplaatst, goed gecleant en de blindering is ook goed gelukt. Alleen de motorkap is wat blurry.
July 5, 200619 yr Nice . Het is net zo'n auto uit het voorstukje van Pimp my Ride. Ik heb weinig verstand van pictuning maar deze vind ik echt het mooist. Ziet er gewoon goed uit 9/10
Mijn eerste echte pictuning, heb vroeger wel eens wat geprutst maar daar is nooit echt iets uitgekomen. Zal binnekort nog wel één maken.
Orgineel: http://auto.mielofon.com/landrover/rangero...ge-rover_03.jpg
What done?
- Nieuwe kleurtje
- Nieuwe DUB velgen
- Gecleaned (logo's, deurgrepen)
- Booskijker
- Verlaagd
- Ramen geblindeerd
Pictuned: