Door een fout van mij toen ik de n00bmod 2.0 wilde installeren, moest ik deze weer deïnstalleren. Gelukkig had ik -zoals voorgeschreven- een back-up gemaakt van de twee bestandjes "setup" en...euh... daar kom ik later nog op. Ik dacht dus dat alles nu weer okee is. Helaas is dat niet het geval. Na plusminus tien minuten loopt San Andreas vast zodat ik de computer "met de knop" weer uit en aan moet doen.
Is het misschien mogelijk dat, als ik San Andreas deïnstallleer en alle verwante bestanden, behalve de saved games, ook verwijder, San Andreas het weer prima doet nadat ik hem opnieuw geïnstalleerd heb? Ik heb het gevoel dat dit het geval is aangezien je dan ook alle "verkeerde" bestandjes de laan uit stuurt. Toch wil ik even kijken of ik gelijk heb, en waar kan dat anders dan bij GTAForum.nl?!
Goedemorgen mensen, weertje he?
Door een fout van mij toen ik de n00bmod 2.0 wilde installeren, moest ik deze weer deïnstalleren. Gelukkig had ik -zoals voorgeschreven- een back-up gemaakt van de twee bestandjes "setup" en...euh... daar kom ik later nog op. Ik dacht dus dat alles nu weer okee is. Helaas is dat niet het geval. Na plusminus tien minuten loopt San Andreas vast zodat ik de computer "met de knop" weer uit en aan moet doen.
Is het misschien mogelijk dat, als ik San Andreas deïnstallleer en alle verwante bestanden, behalve de saved games, ook verwijder, San Andreas het weer prima doet nadat ik hem opnieuw geïnstalleerd heb? Ik heb het gevoel dat dit het geval is aangezien je dan ook alle "verkeerde" bestandjes de laan uit stuurt. Toch wil ik even kijken of ik gelijk heb, en waar kan dat anders dan bij GTAForum.nl?!
Alvast bedankt!
Erres