Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458190 Het is al een tijdje geleden dat ik nog een nieuwe sig heb gemaakt, maar hier is hij dan. Raten
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458197 Ik vind hem niet zo mooi. De achtergrond vind ik niet zo mooi tegenover de render. Er zijn wel mooie effecten in de sig maar ik zie ze niet echt. Ik zie rechts van de sig iets raars. Ik weet niet wat het moet voorstellen , een blast van die guy en daarna dat je een stukje af hebt gesneden? Anyways , de achtergrond lijkt me wel mooi , maar gewoon iets te donker.De border past en je naam staat er origineel op. 7.5/10 Bewerkt: 5 juli 200618 jaren door Synchro
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458201 Mooie signature + punten De kleuren passen goed - Minpunten Onduidelijke figuren Als je het zo vol wilt dan is hij lnik nog wat leeg. Rate: 6/10
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren Auteur comment_458207 hier is de render, als je wil weten wat de figuren zijn. Anyway zo vind ik het mooi. - MinpuntenOnduidelijke figuren Als je het zo vol wilt dan is hij lnik nog wat leeg. Hier kan ik niet echt inkomen, de render is duidelijk genoeg en de sig is helemaal niet leeg. @ hieronder: ja dat staat er...
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458209 Staat er nou Dizzee in de linker-bovenhoek? Bewerkt: 5 juli 200618 jaren door radio-espantoso
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458210 hier is de render, als je wil weten wat de figuren zijn. Anyway zo vind ik het mooi. - MinpuntenOnduidelijke figuren Als je het zo vol wilt dan is hij lnik nog wat leeg. Hier kan ik niet echt inkomen, de render is duidelijk genoeg en de sig is helemaal niet leeg. @ hieronder: ja dat staat er... Ik bedoel dat het al naar rects gedrukt is,en er een boord overblijf
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458214 btw, hoe maak je zo'n mooi plaatje, heb je daar een programma voor?
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren Auteur comment_458216 Ik bedoel dat het al naar rects gedrukt is,en er een boord overblijf Dat was ook de bedoeling, en zo vind ik het mooi.
Het is al een tijdje geleden dat ik nog een nieuwe sig heb gemaakt, maar hier is hij dan.
Raten