Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Is er een mod dat cj verranderd in gta sa

Is er een mod die cj verranderd in gta sa ik zoek hem al aardig lang maar kan hem niet vinden weten jullie dat miscchein :clown:

post-47525-1152097013.jpg

Featured Replies

In wat wil je hem veranderen? In een heel ander personage of gewoon kledingen e.d.? Je kan zelf je C.J. al erg veranderen door kapsels, kleding etc. Maar je kan ook nieuwe kleding downloaden, ook kan je tattoo's en nog veel meer downloaden om je C.J. te veranderen, kijk hier eens voor een paar leuke mods, deze moet je meestal met IMG-Tool instaleren.

Jammer genoeg kan je niet netzoals bij Vice City gewoon een andere skin downloaden. Hopenlijk heb je wat aan die site die ik je gaf.

bedoel je het poppetje op dat plaatje?

volgens mij is daar geen skin voor.

moet je dan ergens op dit forum aanvragen of iemand die voor je wil maken gebruik verder de uitleg van thyphoon

Hij zegt toch C.J, dat staat in de titel en in de hoofdpost. Dat plaatje wat hij bijgevoegt heeft is gewoon een plaatje met iemand erop + zijn naam. Bekijk voortaan beter de post.

Is er een mod die cj verranderd in gta sa ik zoek hem al aardig lang maar kan hem niet vinden weten jullie dat miscchein :clown:

Hij zegt, is er een mod die cj veranderd.

en ik denk.

hij voegt een plaatje toe van een persoon, ik veronderstelde dat hij dus daar een skin van wilde.

dat is dus blijkbaar niet zo. :D

EDIT: ooh nu snap ik het pas volledig, hij heeft al skins alleen weet hij niet hoe ze ingame te brengen :D

Edited by advancegta