Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458542 Hey Mensen! 'K heb zojuist een nieuwe Sig gemaakt van Young Jeezy... Ik heb de Cover van z'n Album genomen, en toen op maat gemaakt voor de Sig.. Voor zag hij er zo uit: En nadat ik er overheen heb gebrushed op een Soft Light Layer: (En ook het eindresultaat) Rates of Opmerkingen iemand?
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458597 Hey Mensen! 'K heb zojuist een nieuwe Sig gemaakt van Young Jeezy... Ik heb de Cover van z'n Album genomen, en toen op maat gemaakt voor de Sig.. Voor zag hij er zo uit: En nadat ik er overheen heb gebrushed op een Soft Light Layer: (En ook het eindresultaat) Rates of Opmerkingen iemand? Ziet er strak uit, alleen volgens mijzit je op de verkeerde account. Tenzij DP Stuff van zijn broer ript, maar daar zie ik hem niet voor aan.
Geplaatst: 5 juli 200618 jaren comment_458689 Shit, ik zat inderdaad nog per ongeluk op DP's account ...
Hey Mensen!
'K heb zojuist een nieuwe Sig gemaakt van Young Jeezy...
Ik heb de Cover van z'n Album genomen, en toen op maat gemaakt voor de Sig..
Voor zag hij er zo uit:
En nadat ik er overheen heb gebrushed op een Soft Light Layer: (En ook het eindresultaat)
Rates of Opmerkingen iemand?