July 5, 200619 yr grand theft auto iv zal op windows vista draaien GTAIV zal ongetwijfeld Windows Vista ondersteunen, net als dat het Windows XP zal ondersteunen. En daarmee is denk ik alles wel mee gezegd.... Lekker informatief topic Edited July 5, 200619 yr by RonaldVC
July 5, 200619 yr grand theft auto iv zal op windows vista draaien bij je volgende topic raad ik je aan om wat meer uitleg te geven
July 9, 200619 yr Ik denk dat hij eerder bedoelt dat GTA IV ALLEEN op Vista zal draaien. Want Vista heeft DirectX 10 en sommige games draaien alleen op DX10 dus zal je moeten veranderen van OS. Weet niet zeker of hij dit bedoelde maar hij kan het natuurlijk ook zelf zeggen.
July 9, 200619 yr Tegen die tijd kan je vast ook wel Direct X 10 voor Windows XP downloaden hoor. Tis gewoon 'simpele' software wat op elke Windows draait (95 en hoger).
July 17, 200619 yr Ik hoop dat gta4 ook op windows xp zal draaien want Vista heeft belagelijke System specs. ik zal ze hier onder zetten dmv een edit. Vista gaat er zelfs van uit dat je een dual core prossesor heb. BELACHELIJK GEWOON!!!
July 19, 200619 yr dx 10 komt NIET voor windows xp uit want anders zou iedereen gewoon windows xp houden, en dat vista aleen maar voor double core is klopt ok niet 32 bit wordt zelfs nog ondersteund in vista, en windows vista zwaar? nou als je windows vista niet kan draaien dan denk ik gta IV ook niet
July 19, 200619 yr tegen de tijd dat GTAIV uitkomt voor de PC leven we al in 2008, dan is het bijna al standaart dat iedere PC een Dual Core Proccer heeft...maak je daar dus maar geen zorgen over
grand theft auto iv zal op windows vista draaien