heey.. ik ben vanplan om ps3 (als ie uit is) of xbox 360 te kopen.. alleen k moe er zelf een tv bij kope en dat mag nie te duur zijn..(zou het liefst zo'n tv'tje in de 100 euro willen hebben) maar k kan mee geen wijs uit al die tv's.. plasma brand snel in zeggen ze.. ook zou ik graag hd ready willen hebben.. is dat er in een kleine goedkopere verzie inplaats van al die koelkastbreedbeelds.. ook krijg je weer dat gedonder met digitale tv.. kan ik beter een digitale tv kopen.. maar das natuurlijk weer duurder enzow... en nee m'n ouders willen er nog geen kopen... m'n vader is altijd zo eigenwijs dat ie altijd wat nieuws koopt als ie het nodig heeft.. als sport allemaal digitaal word dat ie dan pas zo'n tv koopt.. dus ik staa voor een groot dilema kunne jullie me advies en informatie geven??
heey.. ik ben vanplan om ps3 (als ie uit is) of xbox 360 te kopen.. alleen k moe er zelf een tv bij kope en dat mag nie te duur zijn..(zou het liefst zo'n tv'tje in de 100 euro willen hebben) maar k kan mee geen wijs uit al die tv's.. plasma brand snel in zeggen ze.. ook zou ik graag hd ready willen hebben.. is dat er in een kleine goedkopere verzie inplaats van al die koelkastbreedbeelds.. ook krijg je weer dat gedonder met digitale tv.. kan ik beter een digitale tv kopen.. maar das natuurlijk weer duurder enzow... en nee m'n ouders willen er nog geen kopen... m'n vader is altijd zo eigenwijs dat ie altijd wat nieuws koopt als ie het nodig heeft.. als sport allemaal digitaal word dat ie dan pas zo'n tv koopt.. dus ik staa voor een groot dilema
kunne jullie me advies en informatie geven??