Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 42
  • Bezichtigingen 2.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_459139

Niet veel beter dan de 06, ik koop toch geen fifa meer.

Nu ik Pro Evelution Soccer 5 heb gespeeld kijk ik alleen nog maar uit naar PES 6

pluspunten

-Veel betere kwaliteit

-je kunt een eigen team maken

-je kunt een speler veel beter bewerken/maken

minpunten

-scheidsrechter fluit te snel een fout

Geplaatst:
comment_462875

Hij word zeker mooier, de gameplay word stukken beter, maar ik denk niet zo goed als die PES6.

Fifa 07 komt zeker wel in de buurt en de transfers zijn denk ook zo goed mogelijk geupdated.

Alhoewel Pes 6 beter qua gameplay is is fifa 07 stukken beter qua graphics en het oog wilt ook wat hè.

Maja da denk ik dan en meestal klopt het. :clown:

Geplaatst:
comment_462886
Ja dat kan inderdaad zijn,maar het spel kan ook prachtig zijn en de voetbal fans zullen het zeker kopen ik misschien ook maar zeker weet ik het niet :N

Je bedoelt dat de FIFA fans het gaan kopen. De voetbalfans die het beste willen kopen Pro Evo 6.

Geplaatst:
comment_463452
Dat hoeft niet zeker, want voetbal fans willenook goede graphics en dat valt bij PES best tegen en de gameplay wordt ieder jaar beter dus ik ga toch voor Fifa.

PES ziet er echt niet slecht uit hoor, als je alleen daarom voor Fifa kiest ben je best wel een graphicshoer. Waarom zou je trouwens ieder jaar een nieuw deel van Fifa kopen voor 60 euro om steeds iets betere gameplay te krijgen, in plaats van één keer Pro Evo te kopen voor haast perfecte gameplay?

Bewerkt: door Piet-Herr

Geplaatst:
comment_463460
Ik hoop dat de graphics echt kikken zijn en dat je beter dan ooit op het internet kan spelen.

Ook hoop ik dat als er een goal is je mooie terugblikken kan zien.

De graphics worden zeker weten wel geupdate, geen zorgen (vooral voor mij niet, want ik koop gezellig PES 6 :*D ). En je kan al op het internet spelen, zelf heb ik 2005 een keer gehad, en daarmee kon dat! Als ik je onderste zin goed begrepen hebt bedoel je de highlights na een wedstrijd, die heb je volgensmij al, en als je een herhaling kan zien heb je die ook al. Ik hoop dat ik je alles wat duidelijker heb gemaakt!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_471858

ik hoop dat je net als bij PEV een team kan samenstellen, de graphicks nog mooier zijn... er meer taalkeuze inzit (inclusief verslaggever, ik weet niet of dit bij 6 al het geval was) dat het wat uitgerbreidder is en dat je ook maneger kan spelen.

Geplaatst:
comment_474784

Bij Fifa 07 verwacht ik alle internationale landen(bijv. Nederland -/ België -/ Suriname -/ Canada enz. enz.)

En verder :

- Nog betere graphics.

- Mooiere/betere trukjes.

Dit was het nog zo'n beetje.

P.S : Wanneer komt Fifa 07 eigenlijk uit?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.