Geplaatst: 6 juli 200618 jaren comment_459197 hey ik heb een auto gemaakt in 3ds max maar ik weet niet wat ik dan moet doen en hoe ik die in sa moet zetten. kan iemand mijn hier mee helpen Johan
Geplaatst: 6 juli 200618 jaren comment_459275 Doe daar de .dff en de .txd file uit halen, stop die in GTA3.IMG (je weet het denk ik wel aangeien je mod). Klaar ben je
Geplaatst: 6 juli 200618 jaren comment_459277 nou, ikt, als dat nou zo simpel zou zijn, zou iedereen kunnen modden! je importeerd eerst een bestaande auto, je bestudeerd de structuur, en je delete alles behalve het wiel en alle dummy's dan importeer je je eigen auto en linkt ze aan de dummy's als de originele auto dan exporteer je het als dff, met als collision file de originele DFF EDIT: hiervan staat ook wel een tut in de master tutorial list Bewerkt: 6 juli 200618 jaren door schno009
Geplaatst: 6 juli 200618 jaren Auteur comment_459986 ik heb hem gedownload maar dat was een lwo bestand ik heb hem gemaakt naar dxf zodat ik hem naar 3ds max kon importeeren dat was wel gelukt maar zou iemand de rest voor mij willen doen. reageer maar eve als je het wilt dan mail ik heb 3ds bestand
hey ik heb een auto gemaakt in 3ds max maar ik weet niet wat ik dan moet doen en hoe ik die in sa moet zetten.
kan iemand mijn hier mee helpen
Johan