Jump to content
Geplaatst:
comment_138758

Het grote Xbox 360 topic: Post je je info, screens en alle andere shit omtrend de Xbox 360. Hier geen onnodige berichten aub.

Hier alvast wat nieuws (Algemeen):

Xbox 360: De specificaties: Klik hier

Filmpjes en screenshots van games voor de Xbox 360:

Filmpjes:

Ghost Recon: Klik hier voor de trailer

Full Auto: Klik hier voor de trailer

Gears of War: Klik hier voor de trailer

Rare's Kameo: Klik hier voor de trailer

Condemned: Klik hier voor de trailer

NBA: Klik

Madden: Klik

Tiger Woods: Klik

Deze drie zijn voor alle next-gen als het goed is.

The Darkness Klik

Test Drive Unlimited Klik

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Screenshots:

Screenshots Ghost Recon: Klik hier

Screenshots DOA 4: Klik hier

Screenshots Perfect Dark Zero: Klik hier

En hier nog wat nieuwe screenshots van PD Zero: Klik

Screenshots Rare's Kameo: Klik hier

Hier nog screenshots van Test Drive voor alle Next Gens (Ook de 360 dus):

Klik hier

Thanx to Gamer.nl

Officiele Homepage: http://www.xbox360.com/

post-90-1115983606.jpg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 131.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1839694

Ik heb Indiana Jones als enige gespeeld tot nu toe, omdat ik dat hele leuke films vind. De game was ook erg goed en af en toe heeft ze inderdaad geholpen om bepaalde dingen te halen.

• 5 weken later...
Geplaatst:
comment_1851081

Jongens, ik zou graag mijn 360 aan mijn PC gaan linken. Want dan kan ik via een PC films enz afspelen. (?) Enkel is het netwerk bij ons met draad, via een LAN verbinding dus. Geen wifi, kan dit dan nog steeds? En zoja, hoe?

Geplaatst:
comment_1851196

Dat kan gewoon, juist beter via kabel dan via WiFi. Als je Windows Media Center op je PC hebt is het vrij simpel, heb je dat? :puh:

Ja, ik heb geprobeerd via de Xbox te zoeken. Maar hij zegt dat de PC niet op het net zit.

Geplaatst:
comment_1851533

Dan moet je je mappen nog openbaar delen in Windows. In je gebruikersmappen heb je als het goed is standaard een aantal openbare mappen, genaamd "Openbare Muziek", "Openbare Video's" etc. alles wat je daarin douwt zou gezien moeten worden, niet met het Media Center, maar in je "browse video" mappen op je 360.

• 5 weken later...
Geplaatst:
comment_1861125

Heeft iemand hier ervaring met 'reballen'?

Wil weer op mijn Xbox 360 spelen, maar ze zijn alle drie stuk, dus dat schiet niet op.

Dus heeft iemand ervaring ermee, en evt. een plekje waar ze dat kunnen voor een leuke prijs?

Thanks.

Geplaatst:
comment_1861134

Alleen als je hem op internet hebt aangesloten. Het maakt niet uit welk lidmaatschap je hebt.

Als je hem niet op internet hebt aangesloten kan dit volgens deze video ook via USB:

*filmpje*

En je zei nog dat ik het niet mocht doen omdat het illegaal was toen die update kwam. :(

Bewerkt: door TekaLoca

Geplaatst:
comment_1861167

Hmm.. ik kon dat nieuwe dashboard al hebben voor dat hij officieel kwam voor iedereen (niet vergelijken met de beta-versie, hé). Het was met zo'n downloadlinkje die op YouTube stond.. Volgens mij was dat dan wel illegaal.

Geplaatst:
comment_1861289

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een dashboard-update op een game stond. Ik heb een tijdje terug een 360 overgenomen van een collega ie er niet meer mee deed. Ik heb het ding doorverkocht, maar uiteraard wel eerst even gekeken of hij nog werkte. Daar zaten ook wat nieuwe games bij, maar de oude dashboard zat er nog steeds in, hoor. Als je je 360 dus van internet afhoudt, hou je gewoon je huidige dash. ^_^

Geplaatst:
comment_1861454

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een dashboard-update op een game stond. Ik heb een tijdje terug een 360 overgenomen van een collega ie er niet meer mee deed. Ik heb het ding doorverkocht, maar uiteraard wel eerst even gekeken of hij nog werkte. Daar zaten ook wat nieuwe games bij, maar de oude dashboard zat er nog steeds in, hoor. Als je je 360 dus van internet afhoudt, hou je gewoon je huidige dash. ^_^

Ik ben zo mijn Blade dashboard kwijt geraakt, update daarvoor stond op Forza 3 en die moest ik uitvoeren anders kon ik geen Forza 3 spelen :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.