Jump to content
Geplaatst:
comment_138758

Het grote Xbox 360 topic: Post je je info, screens en alle andere shit omtrend de Xbox 360. Hier geen onnodige berichten aub.

Hier alvast wat nieuws (Algemeen):

Xbox 360: De specificaties: Klik hier

Filmpjes en screenshots van games voor de Xbox 360:

Filmpjes:

Ghost Recon: Klik hier voor de trailer

Full Auto: Klik hier voor de trailer

Gears of War: Klik hier voor de trailer

Rare's Kameo: Klik hier voor de trailer

Condemned: Klik hier voor de trailer

NBA: Klik

Madden: Klik

Tiger Woods: Klik

Deze drie zijn voor alle next-gen als het goed is.

The Darkness Klik

Test Drive Unlimited Klik

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Screenshots:

Screenshots Ghost Recon: Klik hier

Screenshots DOA 4: Klik hier

Screenshots Perfect Dark Zero: Klik hier

En hier nog wat nieuwe screenshots van PD Zero: Klik

Screenshots Rare's Kameo: Klik hier

Hier nog screenshots van Test Drive voor alle Next Gens (Ook de 360 dus):

Klik hier

Thanx to Gamer.nl

Officiele Homepage: http://www.xbox360.com/

post-90-1115983606.jpg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 131.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1161077
Ik heb net een Xbox Elite gekocht, ik hoop echt op me leven dat ie een paar jaar meegaat. Want ik heb dik 400 euro gedokt..

Je bent eraangenaaid. Koop een shotgun en knal de verkoper overhoop als je voor een Elite 400 hebt betaald.

Geplaatst:
comment_1161089
Ik heb net een Xbox Elite gekocht, ik hoop echt op me leven dat ie een paar jaar meegaat. Want ik heb dik 400 euro gedokt..

Je bent eraangenaaid. Koop een shotgun en knal de verkoper overhoop als je voor een Elite 400 hebt betaald.

Nee 300, maar de rest van de schit nog. En dan ben ik nog genaaid, want er zat een maand online bij. En die kan ik niet terug vinden :7 .

Geplaatst:
comment_1161168

Nee 300, maar de rest van de schit nog. En dan ben ik nog genaaid, want er zat een maand online bij. En die kan ik niet terug vinden :7 .

Honderd eurie voor welke "rest van de shit"??

24,99 - Play & Charge kit

49,99 - Extra controller?

Een spel?

Bewerkt: door Dvt

Geplaatst:
comment_1163000

Heren,

Bij GTA IV zat een maand LIVE, die hebben we geïnstalleerd en me helemaal aangemeld. Maar nu ben ik mijn IV save kwijt, als ik ingame zoek op mn harde schijf geeft hij niks aan. Help?

Geplaatst:
comment_1163070

Die krijg je sowieso als je je account aanmaakt.

Je kan het 3 keer gebruiken, maar dan moet je wel iedere keer een nieuwe account aanmaken ( 1 maand per account)

EDIT:

Heren,

Bij GTA IV zat een maand LIVE, die hebben we geïnstalleerd en me helemaal aangemeld. Maar nu ben ik mijn IV save kwijt, als ik ingame zoek op mn harde schijf geeft hij niks aan. Help

Het is raar, maar je zult het opnieuw moeten doen voor zover ik weet.

Net zoals de achievements die je mss al hebt behaalt.

Bewerkt: door Think

Geplaatst:
comment_1163150

Ja maar dat kan toch niet zomaar van mn harde schijf verdwijnen?

Geplaatst:
comment_1163305

Kleine broertjes/grote broers. :V

Geplaatst:
comment_1163318

Kleine broertjes/grote broers. :V

:7

Hmm, dit is wel erg raar bij een spiksplinternieuwe Xbox.. Maar probeer eens de hardeschijf eraf te halen, en het aansluitings stekkertje eens goed uit te blazen, evenals het dingetje, waar het stekkertje ingaat. (Ja, ik ben niet zo goed met die namen van die dingen :-( En hopelijk leest ie je hardeschijf weer..

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Geplaatst:
comment_1163384

Je kan het 3 keer gebruiken, maar dan moet je wel iedere keer een nieuwe account aanmaken ( 1 maand per account)

Oh daarom werkt het bij mij niet meer. Eerst maakte ik iedere maand een nieuw account aan maar oppeens werkte het niet meer.

Iemand een idee hoe je al die oude account kan verwijderen? Want dat zie ik nergens staan hoe dat moet.

Ook heb ik geen zin om voor xbox live te betalen. Heb ik net 60 euro betaald voor 1 jaar wordt ik na 1 week gebanned..

Geplaatst:
comment_1163460

Hmm, ik had mijn GTA IV code op LIVE gedaan. Maar de kabel is eruit geweest, nu moet ik alles opnieuw instaleren. Van live enzo, klopt dat?

Als LIVE eruit is, heb ik wel mn goede save. En met live een nieuwe.

Bewerkt: door Fiegel5

Geplaatst:
comment_1163484

Oh daarom werkt het bij mij niet meer. Eerst maakte ik iedere maand een nieuw account aan maar oppeens werkte het niet meer.

Iemand een idee hoe je al die oude account kan verwijderen? Want dat zie ik nergens staan hoe dat moet.

Ook heb ik geen zin om voor xbox live te betalen. Heb ik net 60 euro betaald voor 1 jaar wordt ik na 1 week gebanned..

Haha dan ben je heel uitzonderlijk.. :schater:

Geplaatst:
comment_1163497

Serieus!! Hij is nu met 2 games 250€!! By the way als je nu een 360 koopt gaat hij niet zo snel meer dood door nieuw moederbord volgens mij.

NXE wordt veéééét!

Call of Duty: World at War Multiplayer Beta is op Marketplace!

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1163937

Serieus!! Hij is nu met 2 games 250€!! By the way als je nu een 360 koopt gaat hij niet zo snel meer dood door nieuw moederbord volgens mij.

NXE wordt veéééét!

Call of Duty: World at War Multiplayer Beta is op Marketplace!

Ja klopt, het JASPER moederbord is bijna helemaal bestand tegen de RROD :)

Geplaatst:
comment_1163947

maar je kon het zelf ook al verhelpen door hem niet in te krappen ruimtes te zitten en op plekken waar hij genoeg lucht krijgt

maar ik ga over iets van 10 weken eeen 360 kopen maar weet iemand welke games ik er bijzal doen Gears of war 1 heb ik al uitgespeeld met me neef nu zit ik te denken aan eerst GoW2 of Gta4

Geplaatst:
comment_1163966

VRAAG

Weet iemand of er bij de Xbox Original downloadable games ook achievements zijn toegevoegd??? Ik wil namelijk GTASA via Marketplace downloaden. Weet ook iemand of je in dit spel ook kan cheaten? Het kon namelijk in de PC en PS2 versie wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.