Jump to content
Geplaatst:
comment_138758

Het grote Xbox 360 topic: Post je je info, screens en alle andere shit omtrend de Xbox 360. Hier geen onnodige berichten aub.

Hier alvast wat nieuws (Algemeen):

Xbox 360: De specificaties: Klik hier

Filmpjes en screenshots van games voor de Xbox 360:

Filmpjes:

Ghost Recon: Klik hier voor de trailer

Full Auto: Klik hier voor de trailer

Gears of War: Klik hier voor de trailer

Rare's Kameo: Klik hier voor de trailer

Condemned: Klik hier voor de trailer

NBA: Klik

Madden: Klik

Tiger Woods: Klik

Deze drie zijn voor alle next-gen als het goed is.

The Darkness Klik

Test Drive Unlimited Klik

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Screenshots:

Screenshots Ghost Recon: Klik hier

Screenshots DOA 4: Klik hier

Screenshots Perfect Dark Zero: Klik hier

En hier nog wat nieuwe screenshots van PD Zero: Klik

Screenshots Rare's Kameo: Klik hier

Hier nog screenshots van Test Drive voor alle Next Gens (Ook de 360 dus):

Klik hier

Thanx to Gamer.nl

Officiele Homepage: http://www.xbox360.com/

post-90-1115983606.jpg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 131.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1357319
Ja, die bedoel ik er was daar toch een soft gedeelte aangebracht waardoor schijfjes minder snel stuk gaan?

Dat is al een hele tijd geleden gebeurt. Er zijn, omdat er disks kapot gingen doordat de spellen tegen de lens aankwamen, rubberen strips ergens in de DVD lade gemaakt waardoor dit niet meer gebeurt.

Geplaatst:
comment_1358264
Ja, die bedoel ik er was daar toch een soft gedeelte aangebracht waardoor schijfjes minder snel stuk gaan?

Dat is al een hele tijd geleden gebeurt. Er zijn, omdat er disks kapot gingen doordat de spellen tegen de lens aankwamen, rubberen strips ergens in de DVD lade gemaakt waardoor dit niet meer gebeurt.

Eigenlijk horen die standaard te zitten, maarja ze zitten er nu... ^_^

Geplaatst:
comment_1360146
Maar het punt is juist.

1. Ik mag hem niet via Internet.

2. Ik heb het geld er nog niet voor.

3. En wat voor spellen zijn dat dan?

1. Is in de winkel

2. Job

3. Google it zou ik zeggen. Maar in ierder geval weet ik te zeggen Burnout Paradise: Ultimate Box.

Geplaatst:
comment_1360710

1. Ok, beter.

2. Ik wil niet werken voor mijn geld. ;D Ik ben nog te jong daarvoor. :D

3. Ok, maar ik denk dat ik 1 koop bij Bart Smit, €220, met Lego indiana Jones en Trivial Pursuit. :D Andere spellen kan ik overnemen van een vriend,

Geplaatst:
comment_1360727
Ik wil niet werken voor mijn geld. ;D Ik ben nog te jong daarvoor. :D

Niet werken voor je geld!? Ik weet niet of het wel de goede kant opgaat met jou in de toekomst. En aan je profiel te zien ben je 13 en dus oud genoeg voor een folderwijk. Dat leverde mij zo'n €80 per maand op ;)

Geplaatst:
comment_1360734

Ik weet het. Maar ik krijg €3 per week zonder ook maar iets te doen, dus een folderwijk is voor mij teveel. Ik ga later bij de Technische Recherche. Oftewel, Forensisch Onderzoek a.k.a CSI

@ Ik heb vanmiddag een Xbox 360 Pro gekocht. Ik heb een goede deal gesloten met mijn pa. :D

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_1363838
Ik weet het. Maar ik krijg €3 per week zonder ook maar iets te doen, dus een folderwijk is voor mij teveel. Ik ga later bij de Technische Recherche. Oftewel, Forensisch Onderzoek a.k.a CSI

@ Ik heb vanmiddag een Xbox 360 Pro gekocht. Ik heb een goede deal gesloten met mijn pa. :D

Ik word later programmeur, ik heb nu het profiel NT met informatica, natuurkunde, scheikunde en Wiskunde B, maar ik heb ook een baantje als krantenbezorger. Wat je nu doet heeft niets te maken met wat je later wordt, maar met wat je in je portemonee wilt zien.

Geplaatst:
comment_1364254

Cool! :tu: Ook al online of niet? Dat is juist het leukste van de Xbox :7

Geplaatst:
comment_1364411

Cool! :tu: Ook al online of niet? Dat is juist het leukste van de Xbox :7

Ik heb gewoon Silver Account. Ik wil wel online mar voor Burnout Paradise ben ik te jong staat daar!? :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.