Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_138758

Het grote Xbox 360 topic: Post je je info, screens en alle andere shit omtrend de Xbox 360. Hier geen onnodige berichten aub.

Hier alvast wat nieuws (Algemeen):

Xbox 360: De specificaties: Klik hier

Filmpjes en screenshots van games voor de Xbox 360:

Filmpjes:

Ghost Recon: Klik hier voor de trailer

Full Auto: Klik hier voor de trailer

Gears of War: Klik hier voor de trailer

Rare's Kameo: Klik hier voor de trailer

Condemned: Klik hier voor de trailer

NBA: Klik

Madden: Klik

Tiger Woods: Klik

Deze drie zijn voor alle next-gen als het goed is.

The Darkness Klik

Test Drive Unlimited Klik

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Screenshots:

Screenshots Ghost Recon: Klik hier

Screenshots DOA 4: Klik hier

Screenshots Perfect Dark Zero: Klik hier

En hier nog wat nieuwe screenshots van PD Zero: Klik

Screenshots Rare's Kameo: Klik hier

Hier nog screenshots van Test Drive voor alle Next Gens (Ook de 360 dus):

Klik hier

Thanx to Gamer.nl

Officiele Homepage: http://www.xbox360.com/

post-90-1115983606.jpg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 132.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1507485
mijn Xbox kan ubisot server's niet vinden wat moet ik doen om online te kunnen spellen???

Welkom op het forum antori0rchid! =]

Je hebt eerst XboxLive nodig om online te kunnen spelen. Heb je dat? Zoja, vermeld even voor welk spel het is. =]

Geplaatst:
comment_1507548
mijn Xbox kan ubisot server's niet vinden wat moet ik doen om online te kunnen spellen???

Je hebt eerst XboxLive nodig om online te kunnen spelen. Heb je dat? Zoja, vermeld even voor welk spel het is. =]

jha ik heb xbox live en hebt het over far cry 2

Geplaatst:
comment_1507604

Omg, je weet toch wel hoe dat moet? In menu kan je online gaan... :7

Geplaatst:
comment_1509370

maar dan zegt hij gat hij geen server kan vinden:D

Geplaatst:
comment_1509769

maar dan zegt hij gat hij geen server kan vinden:D

Ja, en dat betekend dat er niemand meer Farcry 2 zit te spelen. Ik heb hetzelfde maar dan bij Army of Two.

Geplaatst:
comment_1509936
********************************************************************************

Ik wil ook een Xbox, maar heb op het moment maar 125,-, krijg geen zakgeld..

Voor het dubbele heb je een Xbox360 Elite met 2 games bij de Bartsmit. Die games wil je niet omdat het gaat om LEGO-shit, maar dat kan je gewoon verkopen. ;)

Geplaatst:
comment_1509960
********************************************************************************

Voor het dubbele heb je een Xbox360 Elite met 2 games bij de Bartsmit. Die games wil je niet omdat het gaat om LEGO-shit, maar dat kan je gewoon verkopen. ;)

Hij kan dat moeilijk kopen als hij maar de helft van dat geld heeft he :7

Geplaatst:
comment_1510086

Ik geef alleen maar een tippie waar je goedkoop een Xbox360 kan kopen, als indicatie.

Je hebt nog maar een paar posts gezet en ik erger me nou al kapot aan jou. Dat heb ik nog nooit bij iemand gehad op dit forum...

Geplaatst:
comment_1510103

Ik geef alleen maar een tippie waar je goedkoop een Xbox360 kan kopen, als indicatie.

Je hebt nog maar een paar posts gezet en ik erger me nou al kapot aan jou. Dat heb ik nog nooit bij iemand gehad op dit forum...

Tjaa, dat is mijn zorg niet of je al aan mij irriteert, maar hij geeft aan dat hij geen zakgeld krijgt en op dit moment 125 euro heeft, hij kan dus geen X360 kopen, en dus ook niet de duurste uitvoering ervan.

Maar aan een arcade versie, daar heb je ook niks aan, enigste wat hij eventueel kan doen, is tweedehands gaan kijken, maar dan moet ie echt naar de bouwjaar van de xbox gaan kijken vanwege de slechte soorten van de X360.

Geplaatst:
comment_1517478

Laat maar, ik krijg al een mooi Xbox 360 Elite Pack met Halo 3 en Halo ODST. Maar nog een vraagje; Wat is het verschil tussen de Arcade, de Elite en de Pro?

De arcade is de meest standaard xbox 360 die er is. Word zonder Hardeschijf geleverd (Wel met memory unit). Pro is een arcade + Hardeschijf van 20gb. En de Elite is Zwart + 120 GB hdd

Geplaatst:
comment_1517529

Laat maar, ik krijg al een mooi Xbox 360 Elite Pack met Halo 3 en Halo ODST. Maar nog een vraagje; Wat is het verschil tussen de Arcade, de Elite en de Pro?

Ook heeft de Elite een HDMI aansluiting die de Arcade (en Pro??) niet hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.