Jump to content
Geplaatst:
comment_138758

Het grote Xbox 360 topic: Post je je info, screens en alle andere shit omtrend de Xbox 360. Hier geen onnodige berichten aub.

Hier alvast wat nieuws (Algemeen):

Xbox 360: De specificaties: Klik hier

Filmpjes en screenshots van games voor de Xbox 360:

Filmpjes:

Ghost Recon: Klik hier voor de trailer

Full Auto: Klik hier voor de trailer

Gears of War: Klik hier voor de trailer

Rare's Kameo: Klik hier voor de trailer

Condemned: Klik hier voor de trailer

NBA: Klik

Madden: Klik

Tiger Woods: Klik

Deze drie zijn voor alle next-gen als het goed is.

The Darkness Klik

Test Drive Unlimited Klik

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Screenshots:

Screenshots Ghost Recon: Klik hier

Screenshots DOA 4: Klik hier

Screenshots Perfect Dark Zero: Klik hier

En hier nog wat nieuwe screenshots van PD Zero: Klik

Screenshots Rare's Kameo: Klik hier

Hier nog screenshots van Test Drive voor alle Next Gens (Ook de 360 dus):

Klik hier

Thanx to Gamer.nl

Officiele Homepage: http://www.xbox360.com/

post-90-1115983606.jpg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 131.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1570809

Het zou zwaar genaaid zijn dat als bijv. je xbox aankomt bij MS en dat ze dan een week wachten met reparen.

iemand een keer zin om borderlands fable gta 4 of gears of war 2 te doen?

Bewerkt: door Honkbal95[NL]

Geplaatst:
comment_1571105

Misschien wil ik naast mijn ps3 ook een xbox360 kopen. Ik ben echt geen uberfanboy van de ps3. dus ik kraak de 360 echt niet af ofz. want ik vind ze beiden goed. Maar mis ik iets als ik geen 360 neem ? of is 1 next gen console genoeg ?

Geplaatst:
comment_1571470

Misschien wil ik naast mijn ps3 ook een xbox360 kopen. Ik ben echt geen uberfanboy van de ps3. dus ik kraak de 360 echt niet af ofz. want ik vind ze beiden goed. Maar mis ik iets als ik geen 360 neem ? of is 1 next gen console genoeg ?

Ben dan wel een ps3 speler netzoals jij maar je mist

Voor de racers hebben ze een exclusief race spel die vrij goed is geworden (ben even de naam kwijt :$)

De halo serie

Episodes from liberty city

xbox'ers kunnen mij vast wel aanvullen

Geplaatst:
comment_1571589

Maar mij lijkt het ook zonde om een xbox aan te schaffen alleen voor de episodes of liberty city series. Ik wil ze wel heel graag. Maar momenteel zie ik niet echt andere xboxgames waar ik echt iets mee mis nu ik een ps3 heb.

Geplaatst:
comment_1572637

Mijn headset is stuk. En heb hem naar de Media Markt Service gebracht. Ik wacht al ongeveer 2 maandjes op een telefoontje hoelang duurt zoiets?

Reactie op mezelf. Vandaag een brief ontvangen met Excuses voor het Langere tijds duur. Etc. Je kan een nieuwe komen ophalen. :D

Geplaatst:
comment_1572651

Mijn headset is stuk. En heb hem naar de Media Markt Service gebracht. Ik wacht al ongeveer 2 maandjes op een telefoontje hoelang duurt zoiets?

Reactie op mezelf. Vandaag een brief ontvangen met Excuses voor het Langere tijds duur. Etc. Je kan een nieuwe komen ophalen. :D

Media Markt? Wtf? Bel MS, en je krijgt hoe dan ook een nieuwe headset opgestuurd van MS binnen 7 dagen. Had een vriend van me ook.

Je kunt het dus ook faken dat je headset stuk is, je hoeft je oude niet op te sturen of iets dergelijks.

Geplaatst:
comment_1572881

Mijn Xbox heeft mij verrast vandag, wil ik MW2 gaan spelen gaat ie met een rood lichtje in mijn ogen schijnen. :duh: Ik ga waarschijnlijk gewoon een nieuwe kopen, een HDD update zou wel van pas komen (ik heb nu de 20GB), ik kom nu echt ruimte te kort.

Geplaatst:
comment_1575750

Heeft het eigennlijk nog zin om een XBox te kopen, of komt er al bijna een nieuwe uit?

De nieuwe zal nog lang niet komen. Waarschijnlijk houdt Microsoft zich eerst bezig met add-ons voor de Xbox zoals andere controllers etc. Neem ook bijvoorbeeld de Sony Magic Wand. Waarschijnlijk zal in heel 2010 geen console worden. Ik denk dat je nog wel gewoon een 360 kan kopen, aangezien er dit jaar top games uitkomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.