Jump to content
Geplaatst:
comment_138758

Het grote Xbox 360 topic: Post je je info, screens en alle andere shit omtrend de Xbox 360. Hier geen onnodige berichten aub.

Hier alvast wat nieuws (Algemeen):

Xbox 360: De specificaties: Klik hier

Filmpjes en screenshots van games voor de Xbox 360:

Filmpjes:

Ghost Recon: Klik hier voor de trailer

Full Auto: Klik hier voor de trailer

Gears of War: Klik hier voor de trailer

Rare's Kameo: Klik hier voor de trailer

Condemned: Klik hier voor de trailer

NBA: Klik

Madden: Klik

Tiger Woods: Klik

Deze drie zijn voor alle next-gen als het goed is.

The Darkness Klik

Test Drive Unlimited Klik

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Screenshots:

Screenshots Ghost Recon: Klik hier

Screenshots DOA 4: Klik hier

Screenshots Perfect Dark Zero: Klik hier

En hier nog wat nieuwe screenshots van PD Zero: Klik

Screenshots Rare's Kameo: Klik hier

Hier nog screenshots van Test Drive voor alle Next Gens (Ook de 360 dus):

Klik hier

Thanx to Gamer.nl

Officiele Homepage: http://www.xbox360.com/

post-90-1115983606.jpg

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 131.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1663438

Kan iemand me helpen is er een manier om svegames die zijn overwritten terug te halen

want mij zusje heeft "per ongeluk" op mijn RDR account van 60% gesaved waardoor ik nu opnieuw mag beginnen terwijl ik net BLackwater had vrijgespeeld en nog niet eens had bezocht :duh::ch::N !@#$%

Geplaatst:
comment_1663478

volgens mij is dat niet meer mogelijk, maar ik heb laatst gehoord dat bij de laatste update de 360 net zoals de ps3 save games vanaf USB sticks ondersteund. messchien heb je geluk dat je ergens z'on savegame kan vinden.

!

Geplaatst:
comment_1664616

volgens mij is dat niet meer mogelijk, maar ik heb laatst gehoord dat bij de laatste update de 360 net zoals de ps3 save games vanaf USB sticks ondersteund. messchien heb je geluk dat je ergens z'on savegame kan vinden.

!

ALs het al is overgeschreven zal dit niet gaan lijkt mij :?

Geplaatst:
comment_1673491

Geen idee of het al gepost is, Maar hier is de nieuwe xbox of nouja nieuw, de xbox360 slim.

Op 16 juli verschijnt een nieuwe versie van de Xbox 360, die onder andere kleiner en stiller is dan de voorgaande versies. Dit kondigde Microsoft vandaag aan in zijn persconferentie op de E3 in Los Angeles.

De nieuwe Xbox 360 is tien tot twintig procent kleiner dan zijn voorgangers en is voorzien van een ingebouwde WiFi 802.11n-adapter die gebruik maakt van de snellere N-standaard voor draadloze netwerken. Het apparaat is voorzien van een glanzende buitenkant en heeft een 250 GB harde schijf, die is geïntegreerd in het apparaat. Via een klepje aan de bovenkant van de console is de harde schijf eruit te klikken.

gamer.nl

Bewerkt: door PowerPats

Geplaatst:
comment_1673509

Geen idee of het al gepost is, Maar hier is de nieuwe xbox of nouja nieuw, de xbox360 slim.

Op 16 juli verschijnt een nieuwe versie van de Xbox 360, die onder andere kleiner en stiller is dan de voorgaande versies. Dit kondigde Microsoft vandaag aan in zijn persconferentie op de E3 in Los Angeles.

De nieuwe Xbox 360 is tien tot twintig procent kleiner dan zijn voorgangers en is voorzien van een ingebouwde WiFi 802.11n-adapter die gebruik maakt van de snellere N-standaard voor draadloze netwerken. Het apparaat is voorzien van een glanzende buitenkant en heeft een 250 GB harde schijf, die is geïntegreerd in het apparaat. Via een klepje aan de bovenkant van de console is de harde schijf eruit te klikken.

gamer.nl

Mooi dingetje heur :)

Geplaatst:
comment_1673691

Ze konden eigenlijk niet achter blijven, want sony was al met een slim gekomen dus nu komt microsoft. Ik vind niet veel mooier dan de vorige, alleen het punt is dat hij WiFi en kleiner is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.