Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39428 "Live the life you want to live; do the things you want to do, it's entirely up to you. But however you choose to do it, do it now. Drop everything and do it right now. It's the best PlayStation 2 game ever made. Period." link
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39584 Hoopp dat ie het bij mij perfect doet, mijn PS2 viert een van de dagen zijn 2e verjaardag en word regelmatig proper gezogen langs de buitenkant (men eerst game was btw GTAVC)
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39586 Mag dat trouwens? Voorzichtig het stof wegzuigen met een stofzuiger? Ik heb gehoord dat er ook een soort cleaning discs zijn...
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren Auteur comment_39718 ik heb mijn ps2 vanaf de realese dus dat wordt ff afwachten ik heb soms zelfs bij vice city dat alle textures uitvallen en dat het dan een minuut if 5 vast hangt
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39725 omg je mag nooit stofzuigen in aparaten!!!! nooit!!! :o . maar is er een schoon maak disc zo jaah....1werk dat goed? 2 waar kan je die kopen? :lol:
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39739 eerst haal ik mijn netwerkadaptor eruit en dan blaas ik even met de compressor (niet hard natuurlijk) in mijn expanshion bay en zo komt er al stof uit , ik blaas ook mijn rekje vanvoor uit deze zat al een beetje verstopt maar mijn ps2 is 1.5 jaar oud, is dat al veel?
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39748 eerst haal ik mijn netwerkadaptor eruit en dan blaas ik even met de compressor (niet hard natuurlijk) in mijn expanshion bay en zo komt er al stof uit , ik blaas ook mijn rekje vanvoor uit deze zat al een beetje verstoptmaar mijn ps2 is 1.5 jaar oud, is dat al veel? als ik daar naar moet kijken hoe oud dat je ps2 moet zijn vind ik het klare onzin weet je dat ik ga niet naar 5 jaar weer een komen en weer en weer ik ben niet gek :angry: .
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39751 ja dat is waar , gewoon op tijd en stond eens kuisen
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39755 ja dat is waar , gewoon op tijd en stond eens kuisen stond eens kuisen he ja wat moet ik daar uit hale, hahah, :lol: maar ja waar kan je zon schoon maak disc halen dan want dan koop ik er een voor de zekerheid en hoe duur zijn die dingen wel niet man .
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39763 ik heb zon disc, maar of ie het goed doet... niet echt nee, wij hebben thuis 2 playstations2 en zwart en silver, tenige waar ik altijd beng van heb zijn dat de spelletjes snel stuk zullen zijn, zeker met men kleinere broers, ze zullen wss gta sa ook willen spelen, en men vader zal wss dan wel weer toestemmen <_<
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39834 ik heb zon disc, maar of ie het goed doet... niet echt nee, wij hebben thuis 2 playstations2 en zwart en silver, tenige waar ik altijd beng van heb zijn dat de spelletjes snel stuk zullen zijn, zeker met men kleinere broers, ze zullen wss gta sa ook willen spelen, en men vader zal wss dan wel weer toestemmen <_< haha ja dat heb je met broertjes , ik ben lekker alleen met ouders natuurlijk. ach ja laat maar hange me ps2 zal het wel runnen .
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39851 Ongelooflijk ik feliciteer R* met deze uitermate mooie game
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39857 Ik leer m'n lesje nooit, bijde GTA games die ik heb III en VC, zijn zwaar bekrast omdat ik ze nooit in het doosje kan laten liggen.. Bij GTA Sa ga ik een ''to-do list'' op m'n PS2 plakken :angry: ! Oh en B.T.W had rockstar nog commentaar over de release ?
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39861 ik steek men spelletjes in zon speciaal mapje, kweet niet of het beter is, als het slechter is mag je het wel ff zeggen want dan doe ik ze terug int doosje :rolleyes:
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39881 zo'n cleaning disk kan je gewoon in een gameshop halen en als die niet bij je in de buurt zit kan je het waarschijnlijk ook in een computerwinkel of elektronicawinkel zo'n disk halen. Mocht je PS2 zo oud zijn dat het echt niet te doen is om SA te spelen en is de garantie al verlopen dan bied Sony een eenmalige omwisseling aan voor een nieuwe PS2 tegen betaling van 81,99.
"Live the life you want to live; do the things you want to do, it's entirely up to you. But however you choose to do it, do it now. Drop everything and do it right now. It's the best PlayStation 2 game ever made. Period."
link