Geplaatst: 6 juli 200618 jaren comment_459960 hey ik denk dat ik een goede manier heb gevonden om de chiliad challenge te winnen. ook al ben je laatst,je kan toch winnen! WAT JE MOET DOEN: 1)zorg voor sniper rifle 2)als je niet 1stes bent,gaat dan niet over de eindstreep,maar ga er voor staan. 3)stap van de bike en pak je sniper rifle 4)sniper alle mannen van hun fiets tot er niemand overblijft. 5)spring dan terug op je fiets en ga over de eindstreep:je bent 1ste! normaal,als je wapnes gebruikt bij de chiliad challenge,word je gediskwalifiseerd,de sniper rifle echter,is hier een uitzondering op... NOTE: let wel op de tijd als je van je bike bent;als je niet op tijd terug op je bike bent is je missie failed... Greetz
Geplaatst: 7 juli 200618 jaren comment_460360 Ik zal eens kijken of het bij de Triathlon ook werkt, aub geen spamreacties dat het leuk is, want dat weet iedereen wel. Ik heb het bij de Triathlon ook even geprobeerd, daar wordt je echter wel dediskwalificeerd wanneer je de sniper gebruikt. Die moet je dus gewoon op eigen kracht winnen, wat me trouwens ook niet zo heel moeilijk lijkt. Bewerkt: 7 juli 200618 jaren door Baffie
Geplaatst: 12 juli 200618 jaren comment_464835 Hey mensen zo geheim is die truc niet want ik heb de officieele strategy guide door R* en daar staat die truc ook in dus...
hey
ik denk dat ik een goede manier heb gevonden om de chiliad challenge te winnen.
ook al ben je laatst,je kan toch winnen!
WAT JE MOET DOEN:
1)zorg voor sniper rifle
2)als je niet 1stes bent,gaat dan niet over de eindstreep,maar ga er voor staan.
3)stap van de bike en pak je sniper rifle
4)sniper alle mannen van hun fiets tot er niemand overblijft.
5)spring dan terug op je fiets en ga over de eindstreep:je bent 1ste!
normaal,als je wapnes gebruikt bij de chiliad challenge,word je gediskwalifiseerd,de sniper rifle echter,is hier een uitzondering op...
NOTE: let wel op de tijd als je van je bike bent;als je niet op tijd terug op je bike bent is je missie failed...
Greetz