Jump to content
Geplaatst:
comment_39489

Ik ben met een paar mensen een mod aan maken (GTA Revolution).

De bedoeling van de mod is heel VC te veranderen (we zijn al op 1/3) en die missies weg te halen. Je moet dan door te stunten geld verdienen en daar kan je huizen mee kopen met garages.

Ik heb eens tussen de standart scrips van de mission builder maar ik kon er geen vinden die aan mijn wensen voldeed.

Als je missies weg waren kon je ook geen huis meer kopen.

Kan dus iemand mij ff uitleggen hoe je alleen de missies weghaalt??

Please want anders kan de hele mod niet doorgaan.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_45794

Ja dat kan heel makkelijk, ik had het zelfs al. Maar het probleem is dat je dan ook weer missies krijgt die je kunt doen, en dat was toch niet de bedoeling ?

Natuurlijk kun je die missies ook wel weer wegkrijgen, maar ik wist nioet of je dit wilde, dus heb ik het er maar even uitgelaten. Als je wilt, kan ik die assets wel koopbaar maken.... wil je de bijbehorende missies ge-disabled hebben ??

Geplaatst:
comment_46673
Ja dat kan heel makkelijk, ik had het zelfs al. Maar het probleem is dat je dan ook weer missies krijgt die je kunt doen, en dat was toch niet de bedoeling ?

Natuurlijk kun je die missies ook wel weer wegkrijgen, maar ik wist nioet of je dit wilde, dus heb ik het er maar even uitgelaten. Als je wilt, kan ik die assets wel koopbaar maken.... wil je de bijbehorende missies ge-disabled hebben ??

patrickW als jij iets niet kan kan niemand het hier op het forum je hebt over wel een antwoordt op :o

wou dat ik het ook kon <_< :rolleyes:

ff een vraagje ik parkeer ook autos op plaatsen dat ik wil maar me broer van 6 zaagt dan altijd dat hij nitmeer naar de 2 de eiland kan dus heb ik ook de scm van patrick voor eclips gedown maar nu kan ik wel niet in het diaz huis kan iemand me daarmee helpe?

Bewerkt: door marco vercetti

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.