Geplaatst: 7 juli 200618 jaren comment_460258 Debriefing voor de mod "Army Base" De mod naam blijft hetzelfde maar we gaan het een beetje aanpassen,. het word namelijk zoeits als battlefield. wat we nodig hebben? we zullen beginnen met modellers. meld je dus snel aan! modellers: stefaneke Erterer0 verdere informatie verschijnt later op de dag Bewerkt: 8 juli 200618 jaren door stefaneke
Geplaatst: 7 juli 200618 jaren comment_460285 Hee stefanneke, gaat het dus een tc worden? Bewerkt: 7 juli 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 7 juli 200618 jaren Auteur comment_460489 Ja, ik denk dat dit een mod word voor MTA met aan 2 basisen op het eiland voor elk team 1. en dan in het midden een jungle waar het slagveld plaastvind Ja, ik denk dat dit een mod word voor MTA met aan 2 basisen op het eiland voor elk team 1. en dan in het m=midden een jungle waar het slagveld plaastvind (dat betekent niet dat er niet in de lucht gevochten word!
Geplaatst: 7 juli 200618 jaren comment_460504 Ik ben bang dat ik je terleur zal stellen maar er mogen geen gemodde versies van mta draaien. Mischien kan je toestemming aan een van de makers vragen van mta maar dan moet je denk wel wat laten zien.
Geplaatst: 7 juli 200618 jaren comment_460510 Meschien kunnen we een SA-MP mode coden, maar dan zitten in de objecten die je kunt plaatsen geen collison files
Geplaatst: 7 juli 200618 jaren comment_460514 Meschien kunnen we een SA-MP mode coden, maar dan zitten in de objecten die je kunt plaatsen geen collison files Je kan nu nog geen objecten plaatsen in een gamemode van SA:MP. Dit zal in volgende versie wel mogelijk zijn alleen geen custom objecten, dus alleen die van San Andreas. @ Gangster28: Ik denk dat hij bedoelt een race/map voor MTA.
Geplaatst: 7 juli 200618 jaren Auteur comment_460571 laten we maar gewoon beginnen met de mod het gaat erom dat we ervan leren. mischien dat als we klaar zijn dat wel mogelijk is in MTA SA @erterer0 wil je nog meedoen? Offtopic: als je sketchup models kwijt wilt, kijk dat hier! Bewerkt: 7 juli 200618 jaren door stefaneke
Geplaatst: 8 juli 200618 jaren comment_461607 Ja ik wil wel meedoen ( Draaiende objecten plaatsen als pickups is mogelijk is sa-mp, zag ik tenminste in een server, maar er zaten geen collisons in)Eerst nog een beetje oefenen... ik kan nog niet eens goed een deadmatch maken... Hier is een screenshot van een nuclear factorie, de schoorsteen moet nog een beetje worden aangepast... Bewerkt: 9 juli 200618 jaren door erterer0
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren comment_461955 lijkt me cool. lijkt wel wat op halo mar ja. hoopelijk word ie mooi veel suc6
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren Auteur comment_462162 Zullen we een map uit battlefield gaan namaken? hij hoeft niet perse onder mta kunnen draaien Hier heb ik al een voorbeeld (sorry voor het gebruik van de sketchup textures) Sketchup Versie Wake Island (download) 3D Studio Max Versie (download) Bewerkt: 9 juli 200618 jaren door stefaneke
Geplaatst: 15 juli 200618 jaren comment_468422 Leuk, mooi eiland, lijkt echt op Wake Island/2007, meschien kan iemand van het Team de NVA en de US troepen uit Battlefield 2 converteren... En dan in gang nembers veranderen, zodat ze elkaar haten... Maar tog, erg mooi eiland P.S. Sorry dat ik zo lang niet heb gepost, ik was op kamp.
Geplaatst: 25 augustus 200618 jaren comment_497361 ey ik wil ook mee helpe kan kan (nu nog) alleen gebouwen "goed"moddellen werk in sketchep complete en 3dsmax 7 fijnste vind ik 3ds dus zeg maar wat ik moet maken oja plaatje van dat eiland doet et nie in 3ds in sketchep up wel erg mooi ik maak wel eff iets als voorbeeld van mijn kunsten heb dit al bij topic mod voor beginners gezet maar weet nie war jullie et meeste kijken ps:heb hele tijd battle field 2 gespeeld dus weet ook wel hoe et ging
Geplaatst: 25 augustus 200618 jaren Auteur comment_497395 Wij zijn er mee gestopt, srry maar je kunt mischien wel meedoen met de Mahari Islands, daar doen ook veel beginners aan mee
Debriefing voor de mod "Army Base"
De mod naam blijft hetzelfde maar we gaan het een beetje aanpassen,. het word namelijk zoeits als battlefield.
wat we nodig hebben?
we zullen beginnen met modellers. meld je dus snel aan!
modellers:
stefaneke
Erterer0
verdere informatie verschijnt later op de dag
Bewerkt: door stefaneke