July 7, 200619 yr Mooi effect, leuke render gebruikt, ook mooi verwerkte letters in de sig Aleen je sig had wat groter gekunt misschien zodat je die personage wat erin zit beter kan zien, verder keurig afgewerkt. Ik beloon je hiermee met een 7.5
July 8, 200619 yr De achtergrond vindt ik zoals altijd terug; geweldig. Al is dit toch een van je mindere sigs.. Wolverine vindt ik niet goed passen op de achtergrond, misschien hem een beetje in de achtergrond coveren adh van smudge oa? Het kleur van de tekst "Wolverine" kon je beter in een ander kleur doen, het zwart past namelijk niet echt bij de achtergrond. 8/10
Comments?