Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Goede punten van gta3

Ik vind het zelf heel gaaf dat je in alle filmpjes gewoon je echte skin ziet die je op dat moment gebruikt en dat je in die filmpjes (wat dus eigenlijk geen filmpjes zijn) ook bijvoorbeeld codes als bangbangbang kan doen, als julie nog echt goede dingen weten dan wil ik dat wel graag weten ;)

Edited by Delanoll

Featured Replies

een goed punt vind ik dat er de m16 in zit. Want dit vind ik

een goed wapen. :klap: en dat er zo'n coole sfeer in zit. met

de mafia enzo.

Edited by GTA GUY

dat er een metro inzit die je over heel liberty city brengt.

t.o.v. vice city niets openbaar vervoer buiten de bussen maar daar moet je zelf mee rijden dus...

De goeie punten van Gta III vind ik:

* Een 3D spel.

* Leuke en originele missies.

* Een mooie storyline.

* Mooie wereld. (Liberty City)

* De verscheidenheid aan personages, wapens, en voetuigen.

* De sfeer. (Gangs,...)

* De vrijheid. (zoals in alle gta's)

De slechtere punten van Gta III zijn:

* Doordat je veel ruzie hebt met gangs door missies, word de vrijheid heel wat minder.

* De moelijk besturing van de dodo. (maar dat vinden jullie allemaal) :puh:

Dit vind ik goede punten:

- Leuke sfeer in de steden.

- Een spel met een goed verhaal.

- Veel verschil van steden, net als in GTA San Andreas.

- Fijne weggetjes, die je een goed gevoel geven. Zoals dat weggetje bij dat gebouw voor de Cochraine Dam, die een rondje maakt en daarna weer terug gaat.

- Grappige, leuke en goed bedachte missies.

Dit vind ik minder goede punten:

- Auto gaat erg snel kapot.

- Het besturingssysteem is soms erg beroerd.

- De ruzie met gangs ook nà het spel maakt het niet meer mogelijk om ergens anders nog heen te gaan.

Edited by Juju

Dit zijn de goede punten van GTA III:

- Boeiende storyline.

- Sfeer in de steden.

- Verschillen in de steden.

- 3D vormgeving.

- Veel missies.

- Je kunt mooie bochten aansnijden.

Dit zijn de slechte punten van GTA III

- Je hebt met veel bendes ruzie, daardoor heb je weinig bewegingsvrijheid.

- Er zijn geen motoren en weinig boten of helikopters.

- Je kunt in het begin van het spel moeilijk aan wapens komen.

Goed:

  • Ieder eiland heeft zijn eigen, unieke sfeer.
  • Vrijheid.
  • Eerste GTA met een echte, goed uitgewerkte storyline.
  • Eerste Third Person 3D View GTA
  • Realistisch.

Slecht:

  • Peds gaan al dood als je er zeer zacht tegenaan rijdt.
  • Politie geeft bij 2 sterren al de indruk dat je 3 of meer sterren hebt.
  • Politie is irritant -> Ze beuken constant tegen je auto aan.
  • Auto's hebben korte levensduur.
  • Auto's waggelen erg.
  • Camera Views zijn ook niet alles.
  • Portland is nadat je naar Staunton kan een hel want iedereen haat je en je bent in een mum van tijd Waisted.

Een goede storyline met een mooi gemaakte effecten (explosies enzo), en dat het het allereerste GTA 3D spel is! Er is ook een goede sfeer... Af en toe zelfs mysterieus...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.