July 8, 200619 yr Die is best goed hoor Froop! het heeft je een dromerig gevoel en sprookjesachtig en de tekst past dus daarbij! ik geef een rate van 8/10 ICE BANANA;Medefroper
July 11, 200619 yr komt misschien omdat het een gta forum is. ik zou de tekst iets anders genomen hebben. eentje met krullen enz. deze lijkt wel op die van de happy tree friends. 7,5/10
Ben niet tevreden over de tekst.
Edited by Froop