Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_461810

Ik zal maar beginnen met een vraag waar ik al lang mee zit:

In Guild Wars Factions zit ik in het mainland en ik ben bezig met de cooperative mission in dragon's throat, maar het lukt me nooit. Zelfs als iedereen van mijn party overleeft, 15 minuten lang dan is de missie nog mislukt. Wat moet je doen om de standard reward te hebben???? :?:?:?:?:?:?:?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_462721
Kan ik op factions inloggen met mijn gewoon guild wars acc?

Ja, als je de cd key hebt van Guild Wars factions: bv. je hebt Guild Wars gekocht en je koopt Guild Wars Factions. Dan installeer je Guild wars Factions en bij het inloggen heb je de mogelijkheid: add a new cd key to my guild wars account. Hierop klik je, je voert je account en passwoord in en de cd-key. En je kunt met je account ook factions spelen.

Nog een vraagje (heeft niets te maken met hetgene dat hierboven staat):

Ik ben de leader van een recente guild en ik moet nog een alliance aangaan met de luxons/kurzicks. Wat zijn de verschillen en welke is de beste? En waar vind ik de Luxon/Kurzick ambassador (Guild Wars Factions).

Bewerkt: door Gtwien

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_500536
Ik zal maar beginnen met een vraag waar ik al lang mee zit:

In Guild Wars Factions zit ik in het mainland en ik ben bezig met de cooperative mission in dragon's throat, maar het lukt me nooit. Zelfs als iedereen van mijn party overleeft, 15 minuten lang dan is de missie nog mislukt. Wat moet je doen om de standard reward te hebben???? :?:?:?:?:?:?:?

Niet veel reactie blijkbaar, ik zal een poging doen.

De missie in Dragon's throat is enkel om geld te verdienen. Je kunt hem eenmaal, tweemaal, of zelfs oneindig maal blijven herhalen om gewoon telkens wat geld te verdienen. Het heeft in het geheel niets te maken met de verhaallijn.

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.