Jump to content
Geplaatst:
comment_39585

ik weet dat je met het inbreken allerlei spullen kunt stelen, ff 2 vraagjes

kan je ook geld stelen (cash)

en kan je bv ook de autosleutels stelen en ff de garage ingaan om die wagen te checken :o zou wel vet zijn :lol:

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_39598
je kan altijd al auto's steelen en dat van geld weet ik niet maar verwacht het wel

ik denk het zelfde

maar kan je buiten het helen van je gestolen spullen ook je huis er mee inrichten???hat er wel wat over gelezen maar weet het niet zeker of het kan iemand wel???

Geplaatst:
comment_39619
wil dit zeggen dat je moet gaan oefenen om in te breken enzo?

yup je moet eerst flink oefenen om stil een huis binnen te gaan en je moet idd ff spieren trainen etc....

Geplaatst:
  • Auteur
comment_39715

omdat jullie waarschijnlijk het San Andreas onderwerp veel langer volgen als ik, maar het is maar een gewone vraag, als jullie het ni wete is het toch ni erg, tkan toch altijd zijn dat iemand er van op de hoogte is?

Geplaatst:
comment_39717
en als je dan bv 50% stealth hebt behaald kan die dan nog zakken of blijft dat dan gewoon?

dit gaat weg als je veel te veel eet ;) , en als je vetig bent ja dan kan je weer over nieuw beginnen lijkt me logisch :unsure: .

Geplaatst:
comment_39740

nou hopen dat je niet naar de wc moet tijdens een missie dat wordt echt lache :lol:

maar ja met die sleutels daar ben ik reuze benieuwd naar gewoon met de auto en al het huis verlaten, en dan naar de eerst de beste heler rijden tada! :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.