Geplaatst: 8 juli 200618 jaren comment_461312 zijn er codes voor multieplayer ? Nee, ik moet je helaas teleur stellen. Er zijn geen codes voor de Muliplayer mode. Waar heb je ze voor nodig ? Edit: Ik heb iets gevonden dat met de Multiplayer mode te maken heeft. Mischien heb je er wat aan. Link weg gehaald. Bewerkt: 8 juli 200618 jaren door Svenie
Geplaatst: 8 juli 200618 jaren comment_461314 OMHOOG, OMHOOG, OMHOOG, DRIEHOEKJE, DRIEHOEKJE, RONDJE, L1, R1 Unlock multiplayer skins hiermee heb je alle skins in mp
Geplaatst: 8 juli 200618 jaren Auteur comment_461317 ik had het op een site gezien maar ik ben die site vergeten en er zijn wel codes voor multieplayer
Geplaatst: 8 juli 200618 jaren comment_461319 zijn er codes voor multieplayer ? Nee, ik moet je helaas teleur stellen. Er zijn geen codes voor de Muliplayer mode. Waar heb je ze voor nodig ? Edit: Ik heb iets gevonden dat met de Multiplayer mode te maken heeft. Mischien heb je er wat aan. [DELETED) dit vind ik echt lol ik herrinerde me die site en die cheat die ik heb komt precies van dezelfde site. ik ben daar ook lid mischien kan je de link tog maar beter weghalen omdat het een PSP HACK SITE IS en in dat desbetreffende topic zijn nog twee mensen die gtagames.nl en wikigta aanbevelen Bewerkt: 8 juli 200618 jaren door advancegta
Geplaatst: 8 juli 200618 jaren comment_461320 ik had het op een site gezien maar ik ben die site vergeten en er zijn wel codes voor multieplayer Idd, ik had het fout. Bekijk nog eens even mijn eerste post. Edit: zijn er codes voor multieplayer ? Nee, ik moet je helaas teleur stellen. Er zijn geen codes voor de Muliplayer mode. Waar heb je ze voor nodig ? Edit: Ik heb iets gevonden dat met de Multiplayer mode te maken heeft. Mischien heb je er wat aan. Link weg gehaald. dit vind ik echt lol ik herrinerde me die site en die cheat die ik heb komt precies van dezelfde site. ik ben daar ook lid mischien kan je de link tog maar beter weghalen omdat het een PSP HACK SITE IS Psp- Hack site, damn dat zie ik nergens staan. Mischien toch beter de link weg halen. Bedankt advancegta. Sarwish, als je de link niet zag, pm me. Bewerkt: 8 juli 200618 jaren door Svenie
Geplaatst: 8 juli 200618 jaren comment_461324 Dat zijn de personen waarmee je kan spelen. Bv: een agent, Salvatore,...
Geplaatst: 8 juli 200618 jaren Auteur comment_461330 ik heb al alle poppetje ik wil die codes voor multieplayer kan eimand snel reageren ik ga straks ergens naartoe
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren Auteur comment_461861 ken er niemand een website voor multieplayer codes
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren comment_461872 , Ja, er zijn inderdaad sites die met codes voor verschillende multi-play-functies in games te maken hebben. Echter zijn dit meestal sites met verschillende hacks en dergelijke voor de PlaystationPortable. Daarom beveel ik je aan dit niet te gebruiken, want als hij hierdoor beschadigd wordt heb je geen garantie.. Codes zijn er misschien, want ik weet niet wat Svenie er geplaatst heeft. Moést het een code zijn zou ik hem niet geven, Svenie, want het is echt achterlijk als je kunt cheaten in de multi-player-mode. Deze hacks zijn meestal illigaal, en daar mogen we niet over praten. Verder mag je niet dubbelposten. Dat betekent dat je 2 posts na elkaar zet. Dan druk je simpelweg even op de edit knop. Velaro.
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren comment_462137 Multiplayer is alleen voor PSP Maar codes gaan denk ik niet voor multiplayer srry
Geplaatst: 11 juli 200618 jaren Auteur comment_463679 dus wel er zijn wel codes voor gta lcs multyplayer
Geplaatst: 11 juli 200618 jaren comment_463703 Ik denk dat je in multiplayer gewoon dezelfde codes kan gebruiken als in singleplayer. Maar het lijkt me nogal dom om codes te gebruiken in multiplayer in de hoop dat jij wint.
Geplaatst: 11 juli 200618 jaren comment_463756 Als je GTA LCS Multiplay wil doen met je PSP moet je dan bijde het spel hebben? Of hoeft dat niet! Hoop het niet want dan kan ik me broertje afknallen!
Geplaatst: 11 juli 200618 jaren comment_463761 Als je GTA LCS Multiplay wil doen met je PSP moet je dan bijde het spel hebben?Of hoeft dat niet! Hoop het niet want dan kan ik me broertje afknallen! Ja, je hebt beiden een UMD-tje van GTA LCS nodig. Zeg gewoon tegen je broer dat hij er ook ééntje koopt . (Tenzij jij het bent die één moet kopen .)
zijn er codes voor multieplayer ?