Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

High stakes - Low Riders

Hallo,

Ik ben nu bij de missie High stakes Low Riders en ik moet dus racen met lowriders.

ik weet niet welke auto's allemaal lowriders zijn (op de glendale na).

Weet iemand van jullie het wel?

Ik ga namelijk een van die auto's veranderen in een Toyota Supra zodat ik hem snel haal en niet na 30 keer..

Groeten

Cabron

Featured Replies

• Author

Oke,Bedankt :)

huh das raar, ik ben met een Glendale een race gestart maar die staat niet in die lijst.

jammer dat dat idee van de toyota supra niet gaat:(

Als ik de Voodoo mod naar een supra staat er dat hij niet lowrider is:(

Edited by Cabron

Ach, dat is géén probleem. :) Normaal gesproken zou je de +/- 10 Lowriders kunnen gebruiken die op dat lijstje staan. Als er eens een andere auto kan, heb je geluk. Zolang je de race maar wint, is alles oke! Daar draait het spel namenlijk ook om! ;)

• 3 weeks later...
Hallo,

Ik ben nu bij de missie High stakes Low Riders en ik moet dus racen met lowriders.

ik weet niet welke auto's allemaal lowriders zijn (op de glendale na).

Weet iemand van jullie het wel?

Ik ga namelijk een van die auto's veranderen in een Toyota Supra zodat ik hem snel haal en niet na 30 keer..

Groeten

Cabron

HeeJ even terug op je vraag! Neem een Voodoo. Die heeft de beste wegligging! Waarschijnlijk heb je hem al gehaald maar voor andere beginners wel handig ;)

Voodoo - savanna - slamvan - blade enz..

Yoeri55, wil je nu eens stoppen met spammen alsjeblieft...

Savanna is klote handling die slipt steeds uit de bochten, NIET nemen voor een race.

Ik raad je aan een Remington of een Voodo te gebruiken, die glijden echt door de bochten heen alsof het niks is.

Ik heb ook een goeie tip. :*D

Doe de hydraulics van je lowrider voor de race, anders is je auto gevoeliger bij de bochten.

Dus ga je soms overkop. :cab: (bij mij toch. :puh: )

Cesar woont in een buurt waar men wel van low-riders houdt. Dus je kunt ook gewoon een van de bakken van de buren lenen. Die van zijn directe buurman reed wel chill. je kan ook hydraulics onder een snelle sportauto laten zetten, maar ik weet niet of dat werkt voor deze missie.

Hey,

Je moet in zo'n pimp ride gaan die zijn niet zo snel maar toch heb ik ermee gewonnen.

Het profijt van die carretjes zijn dat ze niet zo snel uit de bocht vliegen maar gewoon lekker door rijden..

Slamvan is ook een goeie auto, Hij blijft goed op de baan en raakt zowat nooit op de kopt :) (toch?)

TIP: Je kunt ook een Tahoma gebruiken, dit is een Ballas wagen en heeft best goeie wegligging, beter dan al die Lowriders en trekt ook sneller op.

Edit:

Als je in de marker gaat staan waar de missie begint (bij Cesar's huis) wordt de auto toegeaten, net zoals de Glendale, maar dan beter, sneller, en betere handling.

Edited by Thomas Crown