July 8, 200619 yr Dat heb je al gevragen en toen heb je netjes antwoord gekregen: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=461378 Dus waarom vraag je het nu opnieuw
July 8, 200619 yr weet iemand hoe screenchots te maken tijdens het spelen Ja dat weet ik. En als je de zoekfunctie had gebruikt, was je hier terechtgekomen: *KLIK* Veel succes ermee! Edit @ Ronald hieronder: Veel te oud, 21 seconden na Kraay en 4 seconden na mij...dat kan toch echt niet hoor Edited July 8, 200619 yr by NandroDavids
July 8, 200619 yr Jahoor.. Druk tijdens het spelen de printscreenknop in, die zit naast de F12 knop. Druk vervolgens op ALT+TAB, ga naar Paint, en kies voor bewerken -> plakken. Sla het vervolgens op als .jpeg. Dit had je ook kunnen vinden met de zoekfunctie btw... EDIT: OMG, ik wordt langzaam.. Te oud denk ik.. Edited July 8, 200619 yr by RonaldVC
July 8, 200619 yr Dit doe je met Fraps. (Download 'm hier!) Meer info over het monteren van het beeldmateriaal en het gebruik van Fraps(met dit programma neem je het op) is hier te vinden: -klik- Succes ermee.. Edited July 8, 200619 yr by Goliat
July 8, 200619 yr en hoe maak je filmpjes Dit kan je doen met Fraps. Of je kan de zoekfunctie gebruiken. Veel succes. Edit: Goliat is me voor. Edited July 8, 200619 yr by Svenie
July 17, 200619 yr Bekijk gewoon dit topic: klik. En als je vraag nog niet duidelijk is, dan kan je gewoon de zoekfunctie gebruiken. Veel plezier. Edit: Dit is de site van Snagit. Edited July 17, 200619 yr by Svenie
weet iemand hoe screenchots te maken tijdens het spelen