Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_461713

Nog iets de wedstrijd duurd tot 10 jullie 12.00 s'middags.

euhm voor mij mag het nu een andere zijn want van hem zal het niet meer voor vandaag zijn aangezien hij offline is.iemand anders geen pro :D

Bewerkt: door Sunray

Geplaatst:
comment_462078

Ik neem deze battle wel

Ik zet hem zo online als je goed vind dat ik jouw tegenstander ben

EDIT: mag 400x150 ofzo ook?

Anders word de mijne niet zo mooi meer :-(

Bewerkt: door slimmeke1

Geplaatst:
comment_462230

Sunray VS Slimmeke1

Slimmeke1:

uploadworld_siggyslimmeke1.PNG

Sunray

dame7ta.png

Stemmen maar

;)

Bewerkt: door slimmeke1

Geplaatst:
comment_462414

Ik stem 100% voor Slimmeke

Je hebt een hele mooie signature. Wel jammer dat de letters vanonder wat anders zijn dan deze die vanboven staan. Anders een hele mooie signature.

Greetz Merticus

Geplaatst:
comment_462599

Mijn stem gaat naar Slimmeke1, die is veel beter afgewerkt dan die van Sunray. De achtergrond is veel mooier en ook de tekst past beter bij het plaatje. De render past goed op de achtergrond, al met al een erg mooie sig!

Die van Sunray vindt ik maar matig, de achtergrond past niet bij de render en de tekst is te standaard.

Vote: Slimmeke1

Bewerkt: door Jowx

Geplaatst:
comment_462612

Ten eerste vind ik dat jullie een héél leuk onderwerp hebben gekozen. :)

Maar mijn stem gaat wel naar : Slimmeke1

Het gezicht van het meisje komt iets mooier naar voren vindt ik.

Geplaatst:
comment_462714

Slimmeke1 heeft zeker zijn best gedaan en mooi afgewerkt. Bij Sunray is het meer van op de achtergrond aantal filters neerpleuren en dan render erinzetten. Dus mijn stem gaat naar Slimmeke1, ga zo door!

Geplaatst:
comment_462718
Mijn stem gaat naar Slimmeke1, die is veel beter afgewerkt dan die van Sunray. De achtergrond is veel mooier en ook de tekst past beter bij het plaatje. De render past goed op de achtergrond, al met al een erg mooie sig!

Die van Sunray vindt ik maar matig, de achtergrond past niet bij de render en de tekst is te standaard.

Vote: Slimmeke1

Hier hoef ik eigenlijk niets meer aan toetevoegen.

Stem Slimmeke1

Geplaatst:
comment_462740

Mijn stem gaat naar Slimmeke1.

Die van Slimmeke1 bevalt me simpelweg gewoon beter. Ik vind dat je een hele mooie render gebruikt hebt, en je hebt een achtergrond gemaakt die er heel goed bij past. De tekst past goed, en is mooi geplaatst. Jammer van die typfout, "you're" moet "your" zijn. Omdat "you're" kort is voor "you are". Detail.... Maar verder is de sig mooi afgewerkt, en is het een mooi één geheel.

Bij de sig van Sunray valt me op dat de achtergrond wat te leeg is en wat te donker is. De achtergrond is niet lelijk, maar het past niet goed bij de render. De render heeft namelijk een lichteffect en dat komt niet terug in de achtergrond. Dat effect zat natuurlijk al op de render, maar in mijn ogen had je er wat meer mee kunnen doen. Het ontbreekt hem ook een beetje aan de afwerking, bijvoorbeeld de tekst. Die is gewoon nogal plomp in de hoek geplaatst. De signature is zeker niet lelijk, maar hij komt niet boven de sig van Slimmeke uit.

Mijn stem dus naar Slimmeke1.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.