Ik was zo aan het rondkijken in het Graphics Forum en zag daar veel 'Het is ook één van mijn eerste signatures!'. Daarom dacht ik aan mijn eerste signature. Nu keek ik er nog eens naar en dacht zo bij mijn eigen "Ik zou de allereerste signatures van de anderen wel eens graag willen zien!" . Want die pro's hier op het forum moeten toch ook ergens begonnen zijn. En het lijkt me wel grappig om zo een beginnelingssig te zien van iemand die nu een pro is . Nou ik zal beginnen met mijn allereerste signature te tonen, het is deze:
Niet lachen !
Ik was er best tevreden over hoor, maar nu lach ik mijn eigen ermee uit . Nu zie ik dat de render uitgerokken is en er geen brushes zijn toegevoegd. Het mooiste vind ik dan nog de tekst. Alhoewel de kleur ook niet zo past. Dat streepje linksboven is omdat ik een tekst wou toevoegen maar dat die niet goed was en ik wist niet hoe ik dat Type Tool moest wegdoen .
Hey iedereen,
Ik was zo aan het rondkijken in het Graphics Forum en zag daar veel 'Het is ook één van mijn eerste signatures!'. Daarom dacht ik aan mijn eerste signature. Nu keek ik er nog eens naar en dacht zo bij mijn eigen "Ik zou de allereerste signatures van de anderen wel eens graag willen zien!" . Want die pro's hier op het forum moeten toch ook ergens begonnen zijn. En het lijkt me wel grappig om zo een beginnelingssig te zien van iemand die nu een pro is
. Nou ik zal beginnen met mijn allereerste signature te tonen, het is deze:
Niet lachen
!
Ik was er best tevreden over hoor, maar nu lach ik mijn eigen ermee uit
. Nu zie ik dat de render uitgerokken is en er geen brushes zijn toegevoegd. Het mooiste vind ik dan nog de tekst. Alhoewel de kleur ook niet zo past. Dat streepje linksboven is omdat ik een tekst wou toevoegen maar dat die niet goed was en ik wist niet hoe ik dat Type Tool moest wegdoen
.
Nou ik ben best benieuwd naar jullie signatures
!
Jon-asses