Jump to content
Geplaatst:
comment_461592

Ik heb zojuist een model in SA geplaatst (voor me allereerste keer), en ik heb alles gedaan zoals in de film-tut van Wazuup werd uitgelegt, maar ik kan er wel tegenaan rijden, maar hij is onzichtbaar (en net iets te groot)! Wie weet wat ik fout heb gedaan??

Featured Replies

Geplaatst:
comment_461860

@TCT Mafioso:Ik heb dit ook gehad, een hele lange tijd zelfs.

Uiteindelijk ben erachter gekomen wat er fout was( _O_ Blaster _O_ )

Hoe op te lossen:

Open je txd met txdworkshop en klik op het uitklap scherm waar als het goed is san andreas staat.

Klik GTAVC aan en save je txd.Klik daarna (weer in het uitklapscherm) san andreas aan en save hem weer.

Dan zou hij als het goed is moeten werken.

Als hij niet werkt, is er iets mis met je model of met je scripts.

Greets,

Mickey

Geplaatst:
  • Auteur
comment_461871

Toen ik de txd voor het eerst maakte stond hij op GTA VC (niet goed opgelet), en toen ik hem had opgeslagen zag ik het ineens. Ik heb hem op GTA SA gezet, opnieuw opgeslagen en toen alles in gta3.img gezet.

Geplaatst:
comment_461874

Probeer toch nog eens een keer te doen wat ik net zei.

Ik heb namelijk ook een keer gehad dat hij op VC stond, ik had hem opgeslagen en later op SA gezet, maar hij deed het pas nadat ik dat had gedaan.

Wat schno009 bedoelt, is of je het model wel op x0 y0 z0 hebt gezet.

Greets,

Mickey

Geplaatst:
  • Auteur
comment_461879

Dan heb ik de info van Schno009 gedaan. Ik start nu gta op, laat zo ff weten wat het resultaat is.

[EDIT]

Nog steeds hetzelfde... k heb de textures gedaan zoals jij zei, Mickey, en alle coördinaten stonden op nul. Ik kan er gewoon op lopen, maar ik zie hem gewoon niet!!

Bewerkt: door TcT MafIosO

Geplaatst:
comment_461895

Controleer anders even je COL:

-Is het COL 3? ( Dit zou eigenlijk niet echt een probleem moeten zijn)

- Open hem anders even met Col Editor en doe even "Generate Lighting" en "Optimize"

- Staat er überhaupt wel iets in de COL?

Greets,

Mickey

EDIT: Ik zie nog een paar fouten:

Maak even van de IDE:

20000, pyramide, pyramide, 300, 0

Maak even van de IPL:

20000, pyramide, 0, -1981.286, 1332.253, 7.1875, 0, 0, 0, 1, -1

Het probleem zat waarschijnlijk in de IPL, je had de laatste nul van de rotatie vergeten.

EDIT 2: COL editor vind je hier .

Bewerkt: door mickey

Geplaatst:
  • Auteur
comment_461987

Mickey, je hebt wat fout! Het moest geen 20000 zijn maar 18001! Ik heb net gekeken en nu staat hij er! Alleen het textuur doet het niet... Hij is helemaal zwart! Wie weet wat hier fout aan is?? Hij is helemaal zwart, het textuur staat in GTA3.img, het SA formaat staat op 32 bit en in de IPL en IDE staat allebei pyramide, naar de naam (dff en txd in IDE, IPL weet ik niet goed meer). Ik heb een DFF check gedaan in TXD Workshop en de dff en de txd komen prima met elkaar overeens, bij beide staat een vinkje. Ik snap dus niet wat fout is?

Bewerkt: door TcT MafIosO

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.