Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39665 Hoe zit het juist me die gangs? Je hebt je eigen gang, en dan nog je rivalen gang, maar zijn er ook nog andere gangs? En strijden die andere gangs dan ook tegen jouw gang of ook tegen elke andere gang?
Geplaatst: 26 oktober 200420 jaren comment_39919 heb gelezen dat je max. 9 mensen achter je kont aan lopen en kan comanderen dus dat kleine leger is wel heel klein maar heel wat voor een computer spel.
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40125 heb gelezen dat je max. 9 mensen achter je kont aan lopen en kan comanderen dus dat kleine leger is wel heel klein maar heel wat voor een computer spel. aan 9 bodygaurds heb je wel genoeg B) hahah dan loop je daar met 9 mensen aan je zijde en dat zegt een voor bijganger iets slecht dan ga je met 10 man vs 1 vechten
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40157 ik denk dat ze jou ook wel goed meehelpen hoor, ze luisteren gewoon naar je, als jij ook aarig bent voor hun......anders..........
Hoe zit het juist me die gangs?
Je hebt je eigen gang, en dan nog je rivalen gang, maar zijn er ook nog andere gangs?
En strijden die andere gangs dan ook tegen jouw gang of ook tegen elke andere gang?