Geplaatst: 9 juli 200618 jaren comment_462024 Sinds gister had ik een programma wat plaatjes kan converteren. dus heb ik een muis waarmee je je pc'tje bestuurd zelf 1 gemaakt in wat Nederlandse style Ikzelf vind hem mooi gelukt. Rate's Downloadlink Hier! je hoeft niet te wachten want de cursor is maar ongeveer 1 kb. Veel plezier Look Ps : dat roze negeren daar heb je als je hem download geen last van Bewerkt: 9 juli 200618 jaren door Dynamic
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren comment_462040 Ik vind hem wel leuk gemaakt. Gewoon een mooie muisaanwijzer met de kleuren van de Nederlandse vlag. Drukker dan dit is niet nodig, zo ziet hij er leuk uit, volgens mij zijn andere mensen ook wel benieuwd hoe het er uitziet bij hunzelf, dus ik denk dat je de downloadlink wel kunt plaatsen.
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren Auteur comment_462050 Ik vind hem wel leuk gemaakt. Gewoon een mooie muisaanwijzer met de kleuren van de Nederlandse vlag. Drukker dan dit is niet nodig, zo ziet hij er leuk uit, volgens mij zijn andere mensen ook wel benieuwd hoe het er uitziet bij hunzelf, dus ik denk dat je de downloadlink wel kunt plaatsen. Ok dan, Ik zou een downloadlink in de hoofdpost zetten. Radio in de hoofdpost je was net te snel met posten Bewerkt: 9 juli 200618 jaren door Dynamic
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren comment_462051 Cool, maar hoe installeer ik hem of moet ik hem in een map doen?? ik rate hem op: 9/10! Haahah ik heb hem al gevonden bij configuatiescherm en dan muis en dan muisaanwijzers Bewerkt: 9 juli 200618 jaren door radio-espantoso
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren Auteur comment_462054 Installeren is simpel. Je gaat naar Configuratiescherm. Vervolgens druk je op Muis --> aanwijzers selecteert je standaard muis druk op bladeren zoek je gedownloade op En druk op toepassen. Voilá jij hebt de muis Had het dan niet gevraagt Bewerkt: 9 juli 200618 jaren door Dynamic
Sinds gister had ik een programma wat plaatjes kan converteren.
dus heb ik een muis waarmee je je pc'tje bestuurd zelf 1 gemaakt in wat Nederlandse style
Ikzelf vind hem mooi gelukt.
Rate's
Downloadlink Hier!
je hoeft niet te wachten want de cursor is maar ongeveer 1 kb.
Veel plezier
Look
Ps : dat roze negeren daar heb je als je hem download geen last van
Bewerkt: door Dynamic