July 9, 200619 yr Hallo daar! Ik had een vraagje.. Ik had gehoord dat je bij sa je huizen kan verhuren.. Weet iemand hoe dit moet?? Heb m op de ps2 trouwens!! Alvast bedankt!
July 9, 200619 yr Nee, dit kan niet. Je kan geen huizen verhuren in GTA San Andreas, ik weet niet van wie je dat hebt gehoord. Misschien is er wel een mod voor ofzo, maar normaal gesproken kun je geen huizen verhuren in GTA San Andreas. Groeten BaasBart
July 9, 200619 yr Volgens mij kan dat niet, ik heb er nog nooit van gehoord. EDIT: ^^Hij was me voor. Maar bij sommige huizen kan je wel geld ophalen na het doen van een bepaalde missie. Edited July 9, 200619 yr by CenMan
July 9, 200619 yr Author Kijk hier heb ik het vandaan! http://www.insidegamer.nl/playstation2/gra...berrecensies/64 3e alinea laatste zin...
July 9, 200619 yr Kijk hier heb ik het vandaan!http://www.insidegamer.nl/playstation2/gra...berrecensies/64 3e alinea laatste zin... Deze lijst is gemaakt en gebasseert op allemaal oude feiten. Zo bleek er ook dat je een koffer in een auto kon doen. Dat was ook gewoon nonsens. DUs sommige feiten kloppenook niet helemaal, dit voorspelden ze.
July 9, 200619 yr ik denk dat ermee bedoeld wordt dat als je hoods veroverd dat je daarvan geld krijgt en dat ligt voor het Johnson House
July 9, 200619 yr ik denk het niet carbon Kijk hier heb ik het vandaan! http://www.insidegamer.nl/playstation2/gra...berrecensies/64 3e alinea laatste zin... Deze lijst is gemaakt en gebasseert op allemaal oude feiten. Zo bleek er ook dat je een koffer in een auto kon doen. Dat was ook gewoon nonsens. DUs sommige feiten kloppenook niet helemaal, dit voorspelden ze. Dit is gewoon een lijst met oude feiten ja. ik ben het gewoon helemaal eens met je ruurd 31! he! je heet weer ruurd 31 Edited July 9, 200619 yr by plippop
Hallo daar!
Ik had een vraagje..
Ik had gehoord dat je bij sa je huizen kan verhuren..
Weet iemand hoe dit moet??
Heb m op de ps2 trouwens!!
Alvast bedankt!