Geplaatst: 9 juli 200618 jaren comment_462195 Sinds gisteravond stuit ik op de volgende foutmelding als ik me wil aanmelden op MSN: Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw.Klik op de knop 'Probleemoplossing' als je ons het probleem wilt laten oplossen. 80048820 Logischerwijs klik ik op de knop 'Probleemoplossing', en dan verschijnt het volgende menu: Ik heb nu al 20 keer geklikt op 'Herstellen' en 'Opnieuw starten', maar MSN doet het nog steeds niet. Weet iemand wat ik moet doen...?
Geplaatst: 11 juli 200618 jaren comment_464519 Hier was ookal een topic over, door mij en je moet gewoon wachten, het kan wel een jaar duren. Geduld zou ik maar zeggen, tot die tijd kan je een andere versie van msn gebruiken, 6.0 ofzo. Of online messenger natuurlijk, via google kan je het vinden.
Geplaatst: 13 juli 200618 jaren comment_465746 Oei NandroDavids daar is een ander topic voor hoor . Namelijk de MSN-Helpdesk. Die kun je hier vinden. Waarschijnlijk kom je hier niet zo vaak en wist je dat niet. I.v.m je probleem: Ik denk dat het ondertussen al is opgelost want ik heb je nog eens online zien komen. Verder heb ik dit probleem ook al eens gehad, maar zoals er hier al eens is gezegd. Gewoon afwachten. Omdat dit probleem al is opgelost (omdat hij online kwam), laat dit topic rusten. Dat betekent niet antwoorden .
Geplaatst: 22 juli 200618 jaren comment_473827 Weet je zeker dat je wachtwoord oke is? Of je Nickname In dat geval moet je je wachtwoord veranderen met msn. Mischien werkt dit ook! suc-6
Sinds gisteravond stuit ik op de volgende foutmelding als ik me wil aanmelden op MSN:
Logischerwijs klik ik op de knop 'Probleemoplossing', en dan verschijnt het volgende menu:
Ik heb nu al 20 keer geklikt op 'Herstellen' en 'Opnieuw starten', maar MSN doet het nog steeds niet. Weet iemand wat ik moet doen...?