Jump to content
Geplaatst:
comment_463778

Hey aan alle gtaforum spammertjes!

Ik heb net de eerste versie van de modern mod voor san andreas gereleased.Het is mijn bedoeling om zo veel mogelijk wagens(liefst allemaal) en gebouwen te vervangen plus wat extra maps toe te voegen.De eerste versie vervangt (maar) 61 voertuigen door moderne en van hoge kwaliteit voertuigen, 19 wapens, 3 nieuwe maps,wat nieuwe kleren en 3 vervangen gebouwen.Ook heb ik alle loading screens vervangen, ik vond die tekeningen maar niets :puh: Via de kleine patch die ik al heb uitgebracht worden ook de namen van de voertuigen veranderd door de echte namen van diegene die vervangen zijn en wat kleine fixes erbij. Ik kan onmogelijk alle info op deze post zetten dus daarom moet je mijn site www.sanandreasmodernmod.net maar eens bekijken,daar staan ook screenshots van de meeste mods op.Ik zou zeggen give it a try :puh: Dit alles in een auto-installer met cleanup van onnodige installfiles achteraf :D SAMI is ook inbegrepen,als het al geinstalleerd is,druk dan gewoon op no als hij vraagt of je het opnieuw wil installeren.

Have fun :)

Kleine opmerking: het vraagt wel +- 300 MB om alles te installeren dus kijk dat je genoeg overhebt!

Bewerkt: door webcrtor

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 41.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_609335
Master gta: bij v1.0 installatie, gewoon sami installeren, dan installer opstarten en als hij sami opent, gewoon het kruisje bij "create backup" wegdoen en op install duwe, dan v1.1 installeren, je gta3.img rebuilden met imgtool en nieuw game opstarten.

dat is het hem juist met 1.0 dan start hij gewoon bij het normaale scherm en niet met 1.0 blabla

en dat moet wel want bij 1.1 doet hij dat wel :-(

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_647381
Ben ik nu zo stom? ik zie niks :?

EDIT:

Oops, zag de link niet staan ;)

Ziet er wel goed uit maar om het nou een ''Mod'' te noemen, nee je hebt alleen wat dingen veranderd.

61 voertuigen door moderne en van hoge kwaliteit voertuigen, 19 wapens, 3 nieuwe maps,wat nieuwe kleren en 3 vervangen gebouwen.Ook heb ik alle loading screens vervangen, ik vond die tekeningen maar niets puh2.gif Via de kleine patch die ik al heb uitgebracht worden ook de namen van de voertuigen veranderd door de echte namen van diegene die vervangen zijn en wat kleine fixes erbij....

maar om het nou een ''Mod'' te noemen, nee je hebt alleen wat dingen veranderd.

:bonk:

Het zijn er wel nogal veel dus ik zou dit toch een mod noemen... :bonk:

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_727100

Ik ben naar de website gegaan van san andreas modermod en versie 1.0 heb ik nu, maar ik kan 1.1 gewoon niet downloaden. Bij de websites komen er ofwel een lege pagina ofwel een bericht dat zegt dat het gevraagde bestand niet bestaat.

• 5 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_778102

hallo ik heb een vraagje mijn gta is van internet gedownload maar hij heeft een crack alleen als ik die crack er over heen doe werken die mods niet meer ik heb al gekeken als ik hem heb geinstaleerd zonder die crack welke versie hij is dan is hij versie 1 maar als ik dan die crack eroverheen instaleer gaat de versie weg en loopt het spel bij het laden vast als ik een mod heb geinstaleerd

zouden jullie mij willen vertellen wat ik meot doen

b.v.d.

Geplaatst:
comment_778750
hallo ik heb een vraagje mijn gta is van internet gedownload maar hij heeft een crack alleen als ik die crack er over heen doe werken die mods niet meer ik heb al gekeken als ik hem heb geinstaleerd zonder die crack welke versie hij is dan is hij versie 1 maar als ik dan die crack eroverheen instaleer gaat de versie weg en loopt het spel bij het laden vast als ik een mod heb geinstaleerd

zouden jullie mij willen vertellen wat ik meot doen

b.v.d.

Koop maar een originele SA maar jongen!

Wij mogen mensen die in het bezit zijn van ilegale software(s)

NIET helpen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.