Jump to content
Geplaatst:
comment_463778

Hey aan alle gtaforum spammertjes!

Ik heb net de eerste versie van de modern mod voor san andreas gereleased.Het is mijn bedoeling om zo veel mogelijk wagens(liefst allemaal) en gebouwen te vervangen plus wat extra maps toe te voegen.De eerste versie vervangt (maar) 61 voertuigen door moderne en van hoge kwaliteit voertuigen, 19 wapens, 3 nieuwe maps,wat nieuwe kleren en 3 vervangen gebouwen.Ook heb ik alle loading screens vervangen, ik vond die tekeningen maar niets :puh: Via de kleine patch die ik al heb uitgebracht worden ook de namen van de voertuigen veranderd door de echte namen van diegene die vervangen zijn en wat kleine fixes erbij. Ik kan onmogelijk alle info op deze post zetten dus daarom moet je mijn site www.sanandreasmodernmod.net maar eens bekijken,daar staan ook screenshots van de meeste mods op.Ik zou zeggen give it a try :puh: Dit alles in een auto-installer met cleanup van onnodige installfiles achteraf :D SAMI is ook inbegrepen,als het al geinstalleerd is,druk dan gewoon op no als hij vraagt of je het opnieuw wil installeren.

Have fun :)

Kleine opmerking: het vraagt wel +- 300 MB om alles te installeren dus kijk dat je genoeg overhebt!

Bewerkt: door webcrtor

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 41.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1310079

iets zegt mij dat je geen antwoord krijgt, dit omdat de maker, Webcrtor, maar een paar posts heeft en al sinds 2006 (right?) geregistreerd is, dus denk ik dat hij geen antwoord geeft op dit forum.

misschien zou je via google heel veel kunnen vinden over deze mod, veel succes.

• 6 maanden later...
Geplaatst:
comment_1513330
die link doet et bij mij niet ik krijg een of andere vage halve google pagina en een pagina regts met alemaal winkel namen enzo of is dat de link zo ja waar moet ik dan op klikken?

die link is al 3 jaar oud dus er kan veel veranderd zijn en ik denk niet dat de maker nog online zal gaan komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.