Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

2 vraagjes over MSN

Vraag 1:

Ik heb nu msn 7.0, maar als ik nu een nieuwe versie van msn wil downloaden, behoud ik dan al mijn avatars, achtergronden en schermafbeeldingen :?

Vraag 2:

Bij msn kan je je meerdere schermafbeeldingen (=avatars) hebben.

Zie foto:

14pf.png

Maar kan ik die schermafbeeldingen ergens in een map op mijn pc vinden (bij program files ofzo) :?

Alvast bedankt,

XboxGta :cya:

Featured Replies

Volgens mij kan je hem er gewoon overheen instaleren.

WLM is gewoon van naam verandert, mijn oude abeeldingen werken nog.

  • Author

Oké, bedankt ikt _O_

Maar weet iemand een antwoord op vraag 2 :?

Ik heb me PC 100% doorgebladert, maar er is niets te vinden :?

De afbeeldingen staan volgens mij in de map MSN Messenger of Messenger die je kunt vinden in Program Files.

Het werkt zo, je maak of zoekt een plaatje die sla je dan op in een map. De map afbeeldingen bijvoorbeeld. Dan ga je naar je MSN-gesprek en ga je naar je eigen avatar. Als het goed is zie je daar een pijltje op staan daar klik je op. Dan komt het scherm wat jij aangeeft, klik dan op bladeren, en zoek de map afbeeldingen. Zoek je afbeelding dubbelklik erop en hij word teogevoegd. (Ik hoop dat je dit bedoeld.)

  • Author

Ik bedoel eigenlijk:

ik heb een avatar toegevoegd zoals -Matthijs- dat uitlegde,

later verwijderde ik die uit 'Mijn Documenten' maar ik gebruik heb nog op m'n msn.

Als ik een tijdje later die avatar wil bewerken ofzo, kan ik die dan nog in een map vinden :?

Nee normaal niet..

Verwijderd is verwijderd

Op je msn blijft ie nog staan, omdat je hem daar als avatar hebt ingestelt, maar zoals je zelf zegt, heb je die map vanwaar je die afbeelding hebt verwijderd, dus kun je hem ook niet meer verwijderen..

Ik zal het morgen navragen aan iemand die ik ken die een expert is van msn, maar ik zal er niet teveel van verwachten.Want ik denk dat hij hetzelfde antwoord zal geven als mij ;)

Je kan ook printscreen maken van elk plaatje dat je wil hebben.

Vraag 1:

Ik heb nu msn 7.0, maar als ik nu een nieuwe versie van msn wil downloaden, behoud ik dan al mijn avatars, achtergronden en schermafbeeldingen :?

Vraag 2:

Bij msn kan je je meerdere schermafbeeldingen (=avatars) hebben.

Zie foto:

*Removed*

Maar kan ik die schermafbeeldingen ergens in een map op mijn pc vinden (bij program files ofzo) :?

Alvast bedankt,

XboxGta :cya:

Er is een MSN Helpdesk en die is er niet voor niks :)

En die helpdesk kan je >>Hier<< vinden.

Maar om toch even te helpen.

Je houdt je avatars/smileys als je een nieuwe versie installeert.

En je smileys en avatars staan in C:\Documents and Settings\Jouw gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\Jouw nummer\CustomEmoticons

Om toegang te krijgen tot verborgen mappen moet je eerst 1 ding doen.

  • Open Deze Computer
  • Ga naar Extra>Mapoptie's
  • Klik op de tab geavanceerd
  • vink Verborgen bestanden en mappen weergeven aan

En je kan dan je verborgen bestanden en mappen bekijken.

Jouw nummer:

Probeer 1 van die mappen met die nummers en je ziet zo waar je emoticons opgeslagen zijn :)

veel succes :)

  • Author

Als ik naar 'mapopties' ga krijg ik dit...

naamloos5ws.png

Waar staat 'geavanceerd' :? :$

Als ik naar 'mapopties' ga krijg ik dit...

img

Waar staat 'geavanceerd' :? :$

Het staat niet onder geavanceerd, maar onder weergave:

weergave6se.th.jpg

Btw, elk bestand in de map C:\Documents and Settings\[Jouw gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[Jouw nummer]\CustomEmoticons kan je openen met paint, vervolgens zie je gewoon de smilie. Dit kan ook bij avatars en backgrounds. Dus als je ooit een avater nodig hebt, je hebt hem al verwijderd maar hij staat nog wel in je msn, dan kan je hem op die manier weer terug vinden ;) .

Als ik naar 'mapopties' ga krijg ik dit...

img

Waar staat 'geavanceerd' :? :$

Het staat niet onder geavanceerd, maar onder weergave:

weergave6se.th.jpg

Btw, elk bestand in de map C:\Documents and Settings\[Jouw gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\[Jouw nummer]\CustomEmoticons kan je openen met paint, vervolgens zie je gewoon de smilie. Dit kan ook bij avatars en backgrounds. Dus als je ooit een avater nodig hebt, je hebt hem al verwijderd maar hij staat nog wel in je msn, dan kan je hem op die manier weer terug vinden ;) .

Ooh ja, staat onder weergave, sorry ik keek verkeerd.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.