Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

General Lee Vs Silverwing

Onderwerp: Freestyle

Soort design: signature

Size design: Max 400x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M

Featured Replies

Helaas GL, je kan nog niet battlen. In onze battle is het gelijkstand, en je hebt niet gezegd dat je daarmee instemde, en dus is de battle nog niet afgelopen. ;)

  • Author

Nouja, je mag die punt wel hebben, ik wil graag met een nieuwe battle beginnen.

Je mag van mij dus wel een Mod pm'en voor een punt. ;)

  • Author

BUMP -- Wil er nog iemand battlen?

Ik wil wel nog eens, ik begin zo aan mijn sig.

  • Author

Ok, is goed. Ik zet deze signature in.

scarlett7da.png

xenosagacopy4mm.jpg

Veel succes GL, moge de beste winnen. :):klap:

Stem : Silverwing

General Lee , jou sign is gewoon te brighty. Die van Silverwing vind ik lekker rustig en leuk om nara te kijken.De text van General Lee is ook niet zo passend bij de sign , die van Silverwing vind ik best.

Precies goed, die beredenering van Synchro, daarom gaat ook mijn vote naar:

Silverwing

Stem : Silverwing

General Lee , jou sign is gewoon te brighty. Die van Silverwing vind ik lekker rustig en leuk om nara te kijken.De text van General Lee is ook niet zo passend bij de sign , die van Silverwing vind ik best.

Dat vindt ik eigenlijk helemaal niet!!

Ik vindt die van GL heel mooi niet te licht!!

Die van SilverWing vindt ik eigenlijk te licht aan de ene kant!!

En GL heeft er meer tijd aan besteed zo te zien!!

STEM: GENERAL LEE

Denk om je hart gast.. :bonk:

Ik stem op Silverwing, de kleuren die hij gebruikt heeft spreken me meer aan. Alles past goed bij elkaar, alleen de tekst is niet goed, maar ook niet slecht. Die van General Lee is idd te licht, ook vindt ik de tekst tegenvallen.

Vote: Silverwing

En GL heeft er meer tijd aan besteed zo te zien!!

Sorry, maar dat vind ik echt wel een belachelijk argument, hoe kan jij dat dan zien? Als je dan gaat voten in een battle, kom dan wel met iets beter naar boven... :cab: Zowel ik als GL kunnen een uur aan onze sig gewerkt hebben, zelf wel een paar dagen. :puh:

room, zie dat je geen hartaanval krijgt hé, net of je leven ervanafhangt je post :duh:

Ik stem voor silverwing, die van general lee was ook wel goed, maar die van silverwing zei ik gewoon hardop: WOW

Ik vond hem echt zo mooi, ik zou zeker nooit tegen zijn sig opkunnen denk ik

Vote: Silverwing

Ik stem op Silverwing :Y

Ik vind die van General Lee iets te donker eerlijk gezegt, die van Silverwing is daarin tegen heel licht.

Ik vind daarom die van Silverwing mooier :Y

Stem: Silverwing

Mijn stem gaat naar : Silverwing.

Hele mooie blauwe kleuren heb je gebruikt.

Die van General Lee is trouwens ook héél mooi. :)

Winnaar Silverwing +1 punt. Verliezer General Lee -1 punt.

Closed.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.