Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40052 Deze kwam ik tegen op gtaforums.com: Eerste gaat fout (met opzet): video 1 De tweede gaat wel goed ...erg gaaf!! video 2 Rechter muis en save.... Mocht je codec's nodig hebben omdat je niks ziet/hoort... Dan moet je deze hebben: MPEG4 Codec Xvid Die je hier kan halen: hier of hier
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40130 dit zijn zeker goede filmpjes wijs dat basejumpen en ook hoog dat gebouw had het niet zo hoog verwacht
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40141 Deze kwam ik tegen op gtaforums.com:Eerste gaat fout (met opzet): video 1 De tweede gaat wel goed ...erg gaaf!! video 2 Rechter muis en save.... Mocht je codec's nodig hebben omdat je niks ziet/hoort... Dan moet je deze hebben: MPEG4 Codec Xvid Die je hier kan halen: hier of hier wuahahahah gewoon te erg hoe hij te pletter valt maar mooie filmpjes B) R* heeft het basejumpen gewoon te bruut gemaakt :rolleyes: :rolleyes:
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40166 wow egt coole filmpjes het ziet er egt mooi uit daarboven
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40237 Ik kan die filmpjes niet zien, ik hoor enkel de heli, en voetstappen enzo
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40241 Ik kan die filmpjes niet zien, ik hoor enkel de heli, en voetstappen enzo als je het bericht van mr wu goed hat gelezen hat je gezien dat hij een link geeft zodat je de codec's kan downloaden zodat je die filmpjes wel kan zien
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40243 ik kan ze ook niet zien het is aan het laden en dan kom er op ,fout dan krijg ik alleen het geluid te horen
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40265 ik kan ze ook niet zien het is aan het laden en dan kom er op ,foutdan krijg ik alleen het geluid te horen en je had wel die programma's gedownload
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40271 haha dat gebeurt er dus als je je parashut te laat opendoet :lol:
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40272 Huh ? Ik begrijp niets van die codecs. Kan iemand mij preciezere uitleg geven met screen ofzo ? Aan het geluid te horen valt ie wel pijnlijk. :lol:
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40283 een codec zorgt ervoor dat je .avi bestanden kan zien...Ik had er 3 maanden terug ook problemen meer. Ik had me een DivX player gedownload en toen deed hij wel wel..De DivX player kan dan schijnbaar dus wel aan.
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40351 Huh ? Ik begrijp niets van die codecs. Kan iemand mij preciezere uitleg geven met screen ofzo ? Aan het geluid te horen valt ie wel pijnlijk. :lol: ga naar dat bericht van mr wu druk op de link HIER en de rest spreekt voor zich het is allemaal zo gebeurd
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40354 wow!! dat parachute springen is beter uitgewerkt door R* dan ik dacht ziet echt mega cool uit!!
Geplaatst: 28 oktober 200420 jaren comment_40567 inderdaad , ziet er echt heel vet uit. Ik kan niet wachten omk mijn dvd'tje in m'n ps2 te doen en te beginnen. (ik heb SanAndreas namelijk al gekocht, maar ik kan zaterdag pas beginenn met spelen omdat mijn ps2 bij mijn ouders staat.... :unsure: (by the way, een paar foto's van de kaft en het boekje en de kaart)
Deze kwam ik tegen op gtaforums.com:
Eerste gaat fout (met opzet):
video 1
De tweede gaat wel goed ...erg gaaf!!
video 2
Rechter muis en save....
Mocht je codec's nodig hebben omdat je niks ziet/hoort...
Dan moet je deze hebben: MPEG4 Codec Xvid
Die je hier kan halen:
hier
of hier