July 12, 200619 yr HOI iedereen, Ben nieuw hier weet nog niet hoe alles gaat. Maar heb op internet een screenshot gevonden van GTA IV: (Misschien is het een echte)
July 12, 200619 yr Welkom op het forum gta Coen. Helaas is de screen niet echt, die screen is eigenlijk al best oud. Ik heb maanden geleden die screen ook al eens gepost, en het blijkt dat dit een foto/bewerking is wat te maken heeft met een bouwproject. Een bouwproject, om te laten zien hoe een gebouw er uit komt te zien. Deze foto heeft niets te maken met GTA. Edited July 12, 200619 yr by RonaldVC
July 12, 200619 yr De game is nog lang niet zo ver in productie, het is gewoon zinloos om naar screenshots te zoeken van GTAIV. Screens van b.v. VCS zijn eerder geloofwaardiger, omdat deze game binnenkort al komt.
July 12, 200619 yr De game is nog lang niet zo ver in productie, het is gewoon zinloos om naar screenshots te zoeken van GTAIV. Screens van b.v. VCS zijn eerder geloofwaardiger, omdat deze game binnenkort al komt. Ik denk dat het bij VCS zelfs nog niet mogelijk is om screens bekend te maken.
HOI iedereen,
Ben nieuw hier weet nog niet hoe alles gaat.
Maar heb op internet een screenshot gevonden van GTA IV:
(Misschien is het een echte)