Ik heb weer een fout ontdekt in San Andreas, deze keer met betrekking tot hidden interiors. Het gaat om het hidden interior van Big Smoke's Crack Palace (van de missie The End of the Line). In de eerste grote hal in het gebouw die je tegenkomt (ik geloof op de 1e verdieping) zit namelijk een gat in de muur, gemaakt door een swat team tijdens de missie. Als je door dit gat kijkt zie je een soort van binnenplaatsje of steegje (zie foto), maar als je om het gebouw loopt kun je dit nergens vinden . Er zijn wel andere steegjes, maar niet die die je in het gebouw zag en er is ook nergens een gat in de muur.
Wat tenslotte nog vreemd is is dat de lucht op de foto pikzwart is, terwijl het ingame zo'n 3 uur 's middags was toen de foto genomen werd.
Ik heb weer een fout ontdekt in San Andreas, deze keer met betrekking tot hidden interiors. Het gaat om het hidden interior van Big Smoke's Crack Palace (van de missie The End of the Line). In de eerste grote hal in het gebouw die je tegenkomt (ik geloof op de 1e verdieping) zit namelijk een gat in de muur, gemaakt door een swat team tijdens de missie. Als je door dit gat kijkt zie je een soort van binnenplaatsje of steegje (zie foto), maar als je om het gebouw loopt kun je dit nergens vinden
. Er zijn wel andere steegjes, maar niet die die je in het gebouw zag en er is ook nergens een gat in de muur.
Wat tenslotte nog vreemd is is dat de lucht op de foto pikzwart is, terwijl het ingame zo'n 3 uur 's middags was toen de foto genomen werd.
Hier is de foto (genomen na de missie):