Jump to content
Geplaatst:
comment_466123

Hoi ik ben sinds een tijdje aan het scripten mijn vraag is hoe maak ik eigen teams dat de politie mensen dus bij de politie horen dat ik ook een team kan maken voor autodiefen en ook een team voor chaufers dat ze geld kunnen verdienen dat lukt me wel maar hoe maak ik mijn eigen teams heeft iemand een antwoord?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_466555
Hoi ik ben sinds een tijdje aan het scripten mijn vraag is hoe maak ik eigen teams dat de politie mensen dus bij de politie horen dat ik ook een team kan maken voor autodiefen en ook een team voor chaufers dat ze geld kunnen verdienen dat lukt me wel maar hoe maak ik mijn eigen teams heeft iemand een antwoord?

Die bestaat al. Als ik dat zo zie, krijg ik het idee dat je de gamemode CrazyBobs Cops 'n Robbers probeert te kopiëren. Je verteld hier precies hoe die server werkt. Als je er meer over wilt weten, vraag je eerst maar op >de site van crazybob< of je er wel dingen van mag kopiëren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.