Geplaatst: 13 juli 200618 jaren comment_466334 hallooo ik heb (weer) een idee voor een Mod in GTA San Andreas, maar zelf kan ik het niet maken. Namelijk: Als je achter iemand staat met een mes, kun je iemands keel doorsnijden. Het zou mooi zijn als dat ook kon met een Katana. Zou iemand die mod kunnen maken, dat je dus ook met de Katana iemand keel kan doorhalen? PS. Sorry als dit in een verkeerd gedeelte staat :$
Geplaatst: 23 juli 200618 jaren comment_474725 Beeswax' mod is beter, aangezien je met de mod van Wazuup 2 katana's in je spel hebt, een normale en een katana die werkt als een mes. Maar ik heb toch liever de originele katana waar je mensen mee kunt onthoofden. Bewerkt: 23 juli 200618 jaren door Lance Dance
Geplaatst: 26 juli 200618 jaren comment_476604 Ik ben bijna klaar, zometeen post ik een downloadlink, hier alvast een screen: Mvg, Wazuup En ja hoor, heeft hij mijn informatie weer eens gebruikt!!!
Geplaatst: 26 juli 200618 jaren comment_476685 *quote* En ja hoor, heeft hij mijn informatie weer eens gebruikt!!! Weer eens? Het was de voordehandliggenste manier waaraan ik al begonnen was voordat jij postte. Btw is die van Beeswax inderdaad beter, ik had nog niet aan de weapons.dat gedacht
Geplaatst: 28 juli 200618 jaren comment_477864 Zeg dan dat je eerder bezig was dan dat ik gepost had!! Sorry!! Ontopic: Verder wel goed gedaan. En dat van Weapons.dat is ook handig.
Geplaatst: 13 augustus 200618 jaren comment_488513 edit dan meteen ff de dff van de rhino die je dan in je hand kan houden en waarmee je dan schiet
hallooo
ik heb (weer) een idee voor een Mod in GTA San Andreas, maar zelf kan ik het niet maken. Namelijk:
Als je achter iemand staat met een mes, kun je iemands keel doorsnijden. Het zou mooi zijn als dat ook kon met een Katana.
Zou iemand die mod kunnen maken, dat je dus ook met de Katana iemand keel kan doorhalen?
PS. Sorry als dit in een verkeerd gedeelte staat :$