Jump to content
Geplaatst:
comment_466441

Dit topic gaat over alle landen en plekken waar jij ooit geweest bent.

Als je iets noemt, noem ongeveer de plaats in dat land waar je bent geweest, want aan alleen "Frankrijk" hebben we weinig. Zeg het ook niet op deze manier:

"Frankrijk: Saint Martin", want dan weet je over het algemeen nog niet waar je nou bent geweest. Als je op meer plaatsen in een land bent geweest zet je die er ook bij en noteer je dat ongeveer zo:

Frankrijk: de Franse Alpen (vlakbij Italië), de Oostkant van de Pyreneeën, Parijs
Frankrijk: Het Zuiden, Couches

Goed, dit zijn de landen waar ik ben geweest:

België: De Ardennen, Brussel, Antwerpen

Frankrijk: Parijs, Noorden van Bretagne, de Franse Alpen (vlakbij de kust), de Pyreneeën (Oost- en Westkant), Monaco

Spanje: Picos (gebergte in Noord-Spanje), Pyreneeën (Oostkant), Barcelona

Italië: Italiaanse Alpen (Oostkant), Venetië

Zwitserland: Ik weet niet precies meer waar :N

Oostenrijk: Idem

Duitsland: Berlijn, Keulen, Helgoland (zoek dat maar eens op :puh: ), in het Zuid-Westen vlak bij de Belgische grens

Denemarken: Ik heb geen idee meer waar :N

Polen: Noordkust, Warschau, Krakau, Oostkant bij de grens met Wit-Rusland, Zuiden vlak bij de grens met Slowakije

Engeland: Londen

Ik ben nog nooit buiten Europa geweest :N

P.S.: Als je ergens één nacht voor een tussenstop bent geweest hoef je die plek ook niet te noemen.

• Reacties 176
  • Bezichtigingen 13.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2203695

Bij mij thuis hebben ze het niet zo op verre reizen. (moeder vliegangst :7 )

-Nederland, daar woon ik.

-Duitsland (Gelsenkirchen, Köln, Hamm.)

-België (Antwerpen, Gent, Oostende.)

-Engeland (Greenwich, Londen.)

-Frankrijk (Nice, Callais.)

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_2381190

Nederland, maar dat lijkt me nogal logisch hè. Op een aantal provincies na dan.. (Zeeland, Brabant en Limburg volgens mij) 'k Ben ook een

keertje in Engeland geweest rond 2008, alleen 't specifieke locatie kan ik me niet meer herinneren. Het jaar erop (2009) was

ik naar het uiterste zuiden van Schotland geweest. Daarnaast ben ik tot zover drie keer naar Duitsland geweest in 't Harz (gebergte).

Geplaatst:
comment_2381247

-Nederland (Alleen de provincies Groningen en Friesland niet)

-Frankrijk (Parijs)

-Spanje (Barcelona)

-België (Antwerpen, Brussel)

-Duitsland (Oberhausen, Keulen, Leipzig, Jena, Trier)

-Luxemburg (Luxemburg stad, Vianden)

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2381273

-België (Alle provincies, alle +50.000 steden ook al)

-Duitsland (Baden-Württemberg, North Rhine-Westphalia, Rhineland-Palatinate, Saarland)

-Engeland (East of England, East Midlands, London, North East, South East, Yorkshire and the Humber)

-Frankrijk (Alsace, Auvergne, Burgundy, Champagne-Ardenne, Île-de-France, Languedoc-Roussillon, Lorraine, Nord-Pas-de-Calais, Picardy, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Rhône-Alpes)

-Italië (Aosta Valley, Emilia-Romagna, Lazio, Lombardy, Marche, Piedmont, Trentino-South Tyrol, Tuscany, Umbria, Veneto)

-Luxemburg (Diekirch, Grevenmacher, Luxembourg)

-Nederland (Gelderland, Limburg, Noord-Brabant, Noord-Holland, Utrecht, Zeeland, Zuid-Holland)

-Oostenrijk (Tirol)

-Schotland (City of Edinburgh, East-Lothian, Fife, Scottish Borders)

-Zwitserland (Basel, Bern, Fribourg, Lucerne, Neuchâtel, Ticino, Valais, Vaud, Zürich)

Geplaatst:
comment_2381280

-België (Alle provincies, alle +50.000 steden ook al)

-Duitsland (Baden-Württemberg, North Rhine-Westphalia, Rhineland-Palatinate, Saarland)

-Engeland (East of England, East Midlands, London, North East, South East, Yorkshire and the Humber)

-Frankrijk (Alsace, Auvergne, Burgundy, Champagne-Ardenne, Île-de-France, Languedoc-Roussillon, Lorraine, Nord-Pas-de-Calais, Picardy, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Rhône-Alpes)

-Italië (Aosta Valley, Emilia-Romagna, Lazio, Lombardy, Marche, Piedmont, Trentino-South Tyrol, Tuscany, Umbria, Veneto)

-Luxemburg (Diekirch, Grevenmacher, Luxembourg)

-Nederland (Gelderland, Limburg, Noord-Brabant, Noord-Holland, Zeeland, Zuid-Holland)

-Oostenrijk (Tirol)

-Schotland (City of Edinburgh, East-Lothian, Fife, Scottish Borders)

-Zwitserland (Basel, Bern, Fribourg, Lucerne, Neuchâtel, Ticino, Valais, Vaud, Zürich)

Hoe vond je het daar? :)
  • 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_2410812

• Nederland
  • België
  • Luxemburg
  • Duitsland
  • Tsjechië
  • Engeland/G.B.
  • Frankrijk
  • Spanje
  • Marokko
  • Zwitserland
  • Italië
  • Oostenrijk
  • Slovenië
  • Kroatië

Heel wat van Europa gezien en maar een klein beetje daarbuiten geweest om de hasj-wereld van het Noorden van Marokko mee te maken. Ik zou toch nog eens erg graag echt ver naar de andere kant van de wereld willen gaan: De VS, Z.-Amerika of misschien wel het verre Oosten.. blij.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.