Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 2 februari 201114 jaren comment_1797748 Nog wat modjes Ferrari 612 Mercedes SLR Lamborghini LP640 Komen van mn laptop, daar heb ik heel veel carmods erin gezet. Bewerkt: 2 februari 201114 jaren door KrimpenDrummer
Geplaatst: 13 maart 201213 jaren comment_1932848 Leuke setup van een BMW x5 (ben ik bezig met editen) en een Huisartsen Hyundai Santa Fex (wordt geedit door iemand anders met hulp van mij)
Geplaatst: 15 maart 201213 jaren comment_1933291 Volkswagen.. Das Auto. Bewerkt: 15 maart 201213 jaren door Emergency112
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.