Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren comment_40258 hier kan je je eigen gemaakt screens zetten regels: goede kwaliteit Nul % televisie in beeld probeer ze het liefst via de pc te maken Maximale breedte van je screenshots 640 pixels Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd! ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign: Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!! Maximaal 3 screens per post!! Bewerkt: 3 februari 200916 jaren door _KoE_Mzungu Update regels.
Geplaatst: 14 februari 200520 jaren comment_96320 wat voor video kaart heb jij want het ziet er erg goed uit
Geplaatst: 14 februari 200520 jaren comment_96484 wat voor video kaart heb jij want het ziet er erg goed uit ik heb hier weer Foto's Ik heb ze vandaag gemaakt. Ik gebruik de ARMAX om de foto's van de PS2 naar de PC te zetten Bewerkt: 14 februari 200520 jaren door Mazzeltje
Geplaatst: 15 februari 200520 jaren comment_96642 o okemaar hoe kom je aan dit mooie karretje? Ook via de ARMAX.
Geplaatst: 15 februari 200520 jaren comment_96666 o okemaar hoe kom je aan dit mooie karretje? Ook via de ARMAX. Je kan hem tog ook in de laatste missie jatten, in je garage zetten. Missie failen en saven? :huh:
Geplaatst: 15 februari 200520 jaren comment_96670 maar dat is wel een ander voertuig, dan heb je een soort tank..
Geplaatst: 15 februari 200520 jaren comment_96696 maar dat is wel een ander voertuig, dan heb je een soort tank.. inderdaad. De auto waar ik een foto van heb gemaakt heet ''FBI Truck'' Voor zover ik weet kun je die nergens vinden. De auto die je in de laatste missie krijgt heet de ''S.W.A.T'' Die kun je alleen in de laatste missie krijgen. En natuurlijk met de ARMAX. En de FBI Truck ook alleen maar met de ARMAX. Net zoals de Andromeda, die kun je ook ALLEEN MAAR met de ARMAX krijgen. Bewerkt: 15 februari 200520 jaren door Mazzeltje
Geplaatst: 15 februari 200520 jaren comment_96949 Ik heb deze ook uit me savefile. Bewerkt: 15 februari 200520 jaren door ewoud
Geplaatst: 15 februari 200520 jaren comment_96955 Jaw Ik heb wel is meer fotos geplaatst.Van me save file. Bewerkt: 15 februari 200520 jaren door ewoud
Geplaatst: 15 februari 200520 jaren comment_96962 Ik heb er trouwens vandaag weer wat gemaakt. @Ewoud : Hoe maak je dan een foto van boven in een kamer? :blink: En dit was toch een Easteregg, de Epsilon.... heb ik ergens gelezen in het forum Bewerkt: 15 februari 200520 jaren door Mazzeltje
Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97029 maar dat is wel een ander voertuig, dan heb je een soort tank.. inderdaad. De auto waar ik een foto van heb gemaakt heet ''FBI Truck'' Voor zover ik weet kun je die nergens vinden. De auto die je in de laatste missie krijgt heet de ''S.W.A.T'' Die kun je alleen in de laatste missie krijgen. En natuurlijk met de ARMAX. En de FBI Truck ook alleen maar met de ARMAX. Net zoals de Andromeda, die kun je ook ALLEEN MAAR met de ARMAX krijgen. Kan iemand een plaatje posten van de ARmax en de prijs zeggen (eventueel ook maar ik hem kan kopen) want ik zou ook wel zoon ding willen. (sorry dat ik off topic ging)
Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97030 Kan iemand een plaatje posten van de ARmax en de prijs zeggen (eventueel ook maar ik hem kan kopen) want ik zou ook wel zoon ding willen.(sorry dat ik off topic ging) Te koop bij Bol.com voor 25 euro. Met USB-stick 35 euro
Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97034 inderdaad. De auto waar ik een foto van heb gemaakt heet ''FBI Truck'' Voor zover ik weet kun je die nergens vinden. De auto die je in de laatste missie krijgt heet de ''S.W.A.T'' Die kun je alleen in de laatste missie krijgen. En natuurlijk met de ARMAX. En de FBI Truck ook alleen maar met de ARMAX. Net zoals de Andromeda, die kun je ook ALLEEN MAAR met de ARMAX krijgen. Maar in de Strategy guide staat dat je er Vigilante missie's mee kan doen. Dus hij moet ergens staan of rondrijden. ik dacht dat hij misschien ook in de Riot missie te vinden was. :huh:
Geplaatst: 16 februari 200520 jaren comment_97044 maar dat is wel een ander voertuig, dan heb je een soort tank.. inderdaad. De auto waar ik een foto van heb gemaakt heet ''FBI Truck'' Voor zover ik weet kun je die nergens vinden. De auto die je in de laatste missie krijgt heet de ''S.W.A.T'' Die kun je alleen in de laatste missie krijgen. En natuurlijk met de ARMAX. En de FBI Truck ook alleen maar met de ARMAX. Net zoals de Andromeda, die kun je ook ALLEEN MAAR met de ARMAX krijgen. Kan iemand een plaatje posten van de ARmax en de prijs zeggen (eventueel ook maar ik hem kan kopen) want ik zou ook wel zoon ding willen. (sorry dat ik off topic ging) je hoeft niet helemaal een ARMAX te kopen om het op je computer te zetten, alsje een max drive koopt heb je een usb stick en software erbij en het is ook nog goedkoper(keb zelf ook de max drive ) Bewerkt: 16 februari 200520 jaren door dudedude
hier kan je je eigen gemaakt screens zetten
regels:
goede kwaliteit
Nul % televisie in beeld
probeer ze het liefst via de pc te maken
Maximale breedte van je screenshots 640 pixels
Geen Offtopic post, alleen screens!!, off topics posts worden meteen verwijderd!
ik ken er zelf nog geen posten maar dat komt vrijdag wel
ps: @admins and mods: als er wa regels bij moeten zet je ze er maar bij deze had ik van een andere topic hiero :gtasign:
Maximale aantal posts is 1 per dag per persoon!!
Maximaal 3 screens per post!!
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update regels.